امام جمعه یزد گفت: چهل سال است حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مایه عزت انقلاب اسلامی و نا امیدی دشمنان است.

آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد بیست و دو بهمن ماه را یکی از روز‌های بزرگ الهی دانست و گفت: حضور مردم در صحنه در این روز به معنای حمایت از انقلاب است و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

امام جمعه یزد، روز ۲۲ بهمن را مانند روز‌های بزرگ تاریخ اسلام دانست و گفت: بیست و دوم بهمن ماه روز تجدید دوباره مردم با دین است که باید در همه حال شکرگزار این نعمت باشیم.

آیت الله ناصری، از انقلاب اسلامی به عنوان  یک پدیده منحصر بفرد در چهان یاد کرد و گفت:: انقلاب اسلامی، مردم را از بردگی و بندگی رژیم طاغوت رهایی بخشید.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه این انقلاب ساده به دست ما نرسیده است و برای حفظ و پیدایش انقلاب، خون‌های زیادی از جوانان این مرز و بوم نثار شده است گفت: باید همواره قدردان و حافظ انقلاب اسلامی باشیم.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: چهل سال است که دشمنان در صدد توطئه و ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، اما خوشبختانه با هوشیاری مردم و رهبری مدبرانه رهبر انقلاب این توطئه‌ها خنثی شده است.

وی افزود: مسئولان در کنار مردم باید تمام تلاش خود را در جهت حفظ آرمان‌های  انقلاب بکار گیرند و کشور را به راه اصلی و حقیقی خود برسانند و خدمت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ص

انقلاب اسلامی , ارمغان الهی بود

برچسب ها: دهه فجر97 ، سخن بزرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.