استاندار کرمان:

دستاورد اصلی انقلاب اسلامی خودباوری است/ تا زمانی که مردم به این نظام وفادارند، دشمنی آمریکا ادامه دارد/ افتتاح ۶۵۴ پروژه در استان کرمان به مناسبت دهه فجر

استاندار کرمان گفت: دشمن خارجی مخصوصا دولت آمریکا و شخص ترامپ منتظرند ببینند که مردم تا چه اندازه هم‌بستگی و وفاداری خود را حفظ می‌کنند و‌ تا این زمان دشمنی خود را ادامه می‌دهند.


دشمنی آمریکا تا حفظ وفاداری مردم ادامه دارد/دستاورد اصلی انقلاب اسلامی خودباوری استمحمدجواد فدایی استاندار کرمان در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مشارکت سیاسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: راهپیمایی امسال از جهات مختلف اهمیت بالایی نسبت به راهپیمایی‌های سال‌های گذشته دارد، یکی اینکه ما چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را داریم و ۴۰ سالگی به معنای بلوغ و کمال می‌باشد؛ حضور مردم در راهپیمایی نشان دهنده این بلوغ و کمال انقلاب اسلامی است، دشمنان داخلی و خارجی سعی بر این داشتند که مراسم و جشن‌های امسال کم‌رنگ باشد و از این جهت مهم است که مردم حضور فعال‌تری در راهپیمایی امسال داشته باشند.

استاندار کرمان افزود: با توجه به شرایط اقتصادی که هم‌اکنون حاکم است و سختی‌ها و فشار‌هایی که به خاطر تحریم‌ها به مردم تحمیل شده است، طبیعی است که دشمنان انتظار دارند این سختی‌ها اثر بگذارد و مردم کمتر شرکت کنند، من فکر می‌کنم با توجه به بینشی که مردم ما دارند، در دفعات سابق هم ثابت کردند؛  امید است امسال مردم حضور فعال‌تر و پررنگ‌تری داشته باشند.

وی با اشاره به عزت ملی ایرانیان گفت:  ملت ما به این دلیل که معتقد به اصول اولیه انقلاب هستند، تن به خواسته‌ها و انتظارات دشمنان نمی‌دهند،  موضوع استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و ازطرف دیگر معنای مردم سالاری و دین سالاری در جامعه حاکم است؛  به همین خاطر اعتقاد مردم پابرجاست و مردم در هر شرایطی علاقه‌مند هستند به این خواسته‌های اساسی برسند. به نظر من این شرایط خاص از جمله مشکلات اقتصادی و‌بحران‌ها تأثیری در انتخاب مردم نمی‌گذارد و آن‌ها با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهند که همچنان به اهداف اصلی انقلاب پایبند هستند.

استاندار کرمان در خصوص  برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌های استان در دهه فجر، افزود: در ایام دهه فجر پروژه‌های زیادی افتتاح شد و بخشی از آن‌ها هم افتتاح می‌شود، نزدیک به ۶۵۴ پروژه وجود داشت که بخشی از این پروژه‌ها دولتی و بخشی دیگر خصوصی بودند. 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه  حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های این استان اختصاص داده شده است؛ گفت: با افتتاح این پروژه‌ها علاوه‌بر اینکه خدمات خوبی به مردم ارائه می‌شود، بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شغل به طور مستقیم و حدود ۲۰ هزار شغل به طور غیرمستقیم ایجاد شده است و من فکر می‌کنم در دهه فجر با افتتاح این پروژه‌ها یک گام خوبی در جهت ارائه خدمات و اشتغال بیشتر به مردم برداشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه دستاورد اصلی انقلاب اسلامی خودباوری است، تصریح کرد: مردم شاهد بودند که ما می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم، مستقل باشیم و می‌توانیم بر اراده مردم حاکم باشیم، ضمن اینکه ما هیچگونه نیازی به تصمیم‌گیری دیگران نداریم.

فدایی درباره اینکه دشمنی‌های آمریکا تا چه زمانی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دشمن خارجی مخصوصا دولت آمریکا و شخص ترامپ منتظرند ببینند که مردم تا چه اندازه هم‌بستگی و وفاداری خود را حفظ می‌کنند و‌تا این زمان دشمنی خود را ادامه می‌دهند. قطعا تا زمانی که این پایداری، وفاداری و حضور فعال مردم در صحنه دیده شود، آن‌ها به این نتیجه می‌رسند که اهداف و برنامه‌هایشان تأثیری ندارد و قطعا در تصمیماتی که گرفتند تجدید نظر می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار