همزمان با دهه فجر، آیین افتتاح شهرداری و معارفه اولین شهردار هوره در شهرستان سامان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین افتتاح شهرداری و معارفه اولین شهردار هوره از توابع شهرستان سامان، با حضور جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

شهرداری هوره به عنوان دومین شهرداری در شهرستان سامان و چهل و یکمین شهرداری در استان چهارمحال و بختیاری است.

در این آیین، روح الله عظیمی با پیشنهاد شورای شهر هوره و از سوی اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، به عنوان شهردار هوره منصوب و معرفی گردید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین آغاز به کار این شهرداری، با اشاره به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری هوره، ارتقای هوره از روستا به شهر را زمینه کمک به افزایش سرمایه گذاری، رونق اقتصادی، افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری بیان کرد.

مجید نظری، از شهروندان هوره خواست: برای تسریع در روند آبادانی، پیشرفت و رونق همه جانبه و پایدار شهر، به مدیریت شهری کمک کنند.

وی تأکید کرد: شهردار و اعضای شورای اسلامی هوره در آستانه نوروز ۱۳۹۸ باید زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این منطقه را فراهم کنند.

گفتنی است: بر اساس ابلاغیه ۶ دی ماه ۹۶ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، با ارتقای روستای هوره مرکز بخش زاینده رود از توابع شهرستان سامان به شهر موافقت شد.

هوره مرکز بخش زاینده رود از توابع شهرستان سامان، در ۴۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

این منطقه به دلیل وجود باغات و عبور رودخانه زاینده رود از نزدیکی آن به یکی از نقاط گردشگری استان تبدیل شده است.

شغل بیشتر مردم این منطقه کشاورزی و باغبانی است و محصولات گردو، بادام و هلوی آن به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

انتهای پیام/خ

آغاز به کار چهل و یکمین شهرداری در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: دهه فجر 97 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار