جمالی گفت:به لحاظ تعداد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی،قم رتبه دوم رادرکشور دارد و مجوزاحداث ۲۹مجتمع خدماتی و رفاهی صادرشده است.

تعداد مجتمع های خدماتی و رفاهی قم رتبه دوم را در کشور دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،ابوالفضل جمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل در استان قم گفت: میانگین عمر ناوگان حمل و نقل مسافرتی در استان۱۲ سال است و سالیانه سه میلیون مسافر توسط این ناوگان در قم جابه جا می‌شود، ولی متوسط عمر ناوگان باری استان به ۲۵ سال می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم اضافه کرد: سالیانه شاهد ۱۵۰ میلیون تردد در جاده‌های استان هستیم، ۶۶ دوربین کنترل سرعت در جاده‌های قم نصب شده است و این استان رتبه دوم کشور را به لحاظ تردد مسافرین در جاده‌های استانی در کشور دارد، برای افزایش ایمنی در اتوبان قم تهران، در ۴۰ کیلومتر از این اتوبان نیوجرسی به جای گاردریل نصب شد.

وی ادامه داد: به لحاظ تعداد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، استان قم رتبه دوم را در کشور دارد، هم اکنون در هر ۲۵ کیلومتر از جاده‌های استان یک مجتمع خدماتی و رفاهی برای خدمت رسانی به مسافرین محور‌های استان قم ایجاد شده است، برای ایمنی در جاده‌های استان تاکنون مجوز احداث و بهره برداری ۲۹ مجتمع خدماتی و رفاهی در صادر شده است.

وی یادآورشد: در ۹ ماه نخست سال جاری شاهد ورود ۳۵ میلیون خودرو به استان قم و ورود ۳۱ میلیون خودرو به شهر قم بودیم.

انتهای پیام/ح

وجود یک مجتمع خدماتی و رفاهی در هر ۲۵ کیلومتر از جاده‌های قم

برچسب ها: راهداری ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار