مردم ولایت مدار استان لرستان بار دیگر شور، وحدت انقلابی خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مردم ولایت مدار استان لرستان بار دیگر شور، وحدت انقلابی خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا به نمایش گذاشتند.

مردم غیور لرستان بار دیگر شور و وحدت انقلابی خود را به جهانیان نشان داده و یک صدا فریاد حمایت از نظام و انقلاب را سرداده و آمادگی خود برای حفاظت از مرز‌های میهن اسلامی را اعلام کردند.

مردم لرستان  بار دیگر در صحنه‌ای ملی و انقلابی در کنار سایر هموطنان برای خلق حماسه‌ای دیگر در هوای سرد بهمن ماه به خیابان‌ها آمدند و با سردادن شعار‌های «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند تا برگ زرین دیگری از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

در این میان همه به صحنه آمده اند، حضور پیر و جوان، دختر و پسر قابل توجه است و زنان، چون همیشه در کنار مردان با کودکان خود حضوری گسترده دارند تا بار دیگر مشت محکمی بر صورت یاوه گویان کاخ سفید بکوبند و یادآور شوند که تهدید و تحریم ملت ایران اقدامی نخ نماست.

طنین انداز شدن فریاد ضد استکبار در لرستانطنین انداز شدن فریاد ضد استکبار در لرستانطنین انداز شدن فریاد ضد استکبار در لرستان

طنین انداز شدن فریاد ضد استکبار در لرستان

 

انتهای پیام/ب

برچسب ها: 22بهمن 97 ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.