امروز ملت بزرگ ما با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیوند خود را با ولایت مستحکم‌تر از گذشته به رخ جهانیان کشاند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در لرستان+تصاویربه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، هم‌زمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن، راهپیمایی گسترده اقشار مختلف استان لرستان آغازشده و مردم با حضور پرشور خود در میدان شهدای خرم‌آباد، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و نشان دادن اقتدار ایران اسلامی درصحنه جهانی است، امروز همه آمده‌اند تا دست در دست و هم‌صدا باهم با سردادن شعار‌هایی پایبندی خود را به ارزش‌های انقلاب اسلامی به گوش جهانیان برسانند.

راهپیمایی مردم ولایتمدار لرستان با مشت‌های گره‌کرده و سردادن شعار‌های "الله‌اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و"مرگ بر اسرائیل" ضمن ابراز برائت از استکبار جهانی، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اعلام می‌کنند.

مردم لرستان  امروز صحنه‌هایی بسیار زیبا از وحدت و همدلی به نمایش گذاشته‌اند و با در دست داشتن تصاویر امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی حمایت خود را از انقلاب و دستاورد‌های آن نشان می‌دهند.

 

انتهای پیام/ت

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ۹۷ مردم لرستان

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، دهه فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.