رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: راهپیمایان ۲۲ بهمن با ۵۰ دستگاه اتوبوس رایگان در این شهر جابه‌جا می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت:شهرداری سنندج در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و رفاه حال شهروندان، ۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی رایگان راهپیمایان در این شهر در نظر گرفته و علاوه بر استقرار دو اکیپ آتش‌نشانی در میدان آزادی و خیابان امام خمینی (ره)، تنظیف و شستشوی معابر محل برگزاری مراسم را نیز انجام می‌دهد.

امیر جمشید‌نژاد افزود: همچنین ۱۴ دستگاه اتوبوس جهت مسدودکردن خیابان‌های منتهی به میدان آزادی و میدان انقلاب، محل برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در اختیار راهنمایی و رانندگی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مراسم امروز یک‌هزار و ۳۵۷ دانش‌آموز سرود جمهموری اسلامی را اجرا خواهند کرد، افزود: ۳۶ دستگاه اتوبوس نیز جهت جابه‌جایی این دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و پس از اتمام راهپیمایی تمام خطوط اتوبوسرانی در سطح شهر فعال و آماده جابه‌جایی شهروندان است.

گفتنی است راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در سنندج از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز از میدان آزادی به‌سمت خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی (ره) و سه‌راه حبیبی میدان ۲۲ بهمن آغاز شده وهم اکنون درحال برگزاری است.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: دهه فجر97 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.