جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ملت ایران دارای قدرت، صبر و استقامتی الهی است و آمریکا با شکست مواجه می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن در شهرکرد، با تبریک دهه فرخنده فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، سیلی‌های بسیاری بر صورت آمریکا و دیگر دشمنان زده و آن‌ها را در دنیا تنها و منزوی کرده است.

وی افزود: این ملت دارای قدرت، صبر و استقامت الهی، و از قدرتی جهانی برخوردار است و همواره بر آرمان‌ها و اهداف خود می‌ایستد.

سلامی تأکید کرد: ملت ایران، با دفاع و پیروی از مقام معظم رهبری، در پیروزی بزرگی که صبح آن نزدیک است، آمریکا را با شکست نهایی مواجه میکند، و جهان و منطقه را از توطئه‌ها و سیطره استکبار نجات خواهد داد.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف استکبار جهانی از جمله تحریم اقتصادی برای توقف پیشرفت انقلاب اسلامی و قطع ارتباط جمهوری اسلامی با جهان گفت: آمریکا در تمام این توطئه‌ها شکست خورده است.

سلامی افزود: تصور دشمن این بود که ملت ایران و نظام اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله به عنوان طولانی‌ترین و نابرابرترین جنگ، شکست می‌خورد و نیازمند می‌شود، اما با ایستادگی مردم با رهبری امام خمینی (ره)، پرچم پیروزی بر فراز این سرزمین برافراشته شد.

وی اضافه کرد: در دفاع مقدس، خداوند به وعده‌های خود عمل کرد و ملت ایران با سختی‌ها آشنا شد، و مقاومت مردم در جنگ تحمیلی نشان داد که آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند بکند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های شگفت اتگیز انقلاب اسلامی، و اقتدار و موقعیت ممتاز کشور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در حوزه‌های گوناگون از جمله صنایع دفاعی و موشکی، هسته‎ای، پزشکی و فناوری گفت: جمهوری اسلامی، توان و آمادگی افزایش بُرد موشک‌ها برای پاسخ به گزافه گویی دشمن را دارد.

سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، مظهر حاکمیت اسلام و امتداد عاشوراست، به دشمنان هشدار داد: دست از خباثت و توطئه علیه نظام اسلامی و ملت ایران بردارند و منطقه را ترک کنند چرا که با ادامه این رفتار، زمینه محو خود را فراهم خواهند کرد.

وی با تأکید بر ضعف، آشفتگی و زوال قدرت دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و شکست‌های پی‎درپی آنان در منطقه از جمله در عراق و سوریه، تصریح کرد: اگر قرار شد جمهوری اسلامی روزی به دشمن ضربه بزند، ضربه‎ای خواهد زد که دشمن هرگز فکرش را نمی‌کند.

سلامی همچنین با اشاره به برخی مشکلات و سختی‌های معیشتی و اقتصادی در جامعه گفت: وفاداری مردم علیرغم تمامی مشکلات و سختی‌ها ستودنی است و مسئولان هم باید برای خدمت به آنان و مقابله با گرانی تلاش و کوشش کنند.

گفتنی است: راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امروز دوشنبه ۲۲ بهمن ۹۷ و همزمان با سراسر کشور در ۲۶۴ نقطه شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری، و در شهرکرد مرکز استان، در مسیر میدان انقلاب به سمت میدان ۱۲ محرم، چهارراه بازار و میدان امامزادگان دو خاتون (س) برگزار شد.

انتهای پیام/ش

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه ها و صحبت های مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن 97 تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

www.yjc.ir/fa/news/6829117

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار