فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بارش برف در سطح استان تردد بدون زنجیر چرخ در محور‌های استان امکان‌پذیر نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سرهنگ بهنام ویسی‌پور به بازگشت مسافران از تعطیلات چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: از بعدازظهر امروز بازگشت مسافران را خواهیم داشت که با توجه به شرایط جوی استان به مسافران توصیه می‌کنیم بازگشت خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اکنون در بیشتر محور‌های کوهستانی استان شاهد ریزش برف هستیم و در محور‌های یاسوج-شیراز، یاسوج-اقلید، مارگون-باغچه سادات خصوصا گردنه امامزاده علی بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تردد در محور‌های یاسوج-شیراز و یاسوج- اقلید بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست به رانندگان توصیه کرد: زنجیر چرخ، آذوقه خشک و البسه کافی به همراه داشته باشند، ضمن اینکه باک خودرو‌ها از سوخت پر باشد.

این مسؤول در پاسخ به این سوال که آیا تصادف منجر به فوت در تعطیلات اخیر داشته‌ایم، گفت:به جز یک مورد واژگونی پراید در جاده اصفهان، خوشبختانه حادثه دیگری در سطح استان نداشته‌ایم.

بارش برف و باران از اواخر شب گذشته در تمامی مناطق کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و بنا به گزارش اداره‌کل هواشناسی تا بامداد سه‌شنبه بارش‌ها در استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/غ

 تردد در محور های مواصلاتی استان با زنجیر چرخ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.