امام‌ جمعه و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

تقدیر امام‌ جمعه و استاندار همدان از حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، استاندار همدان و نماینده ولی فقیه در استان با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: حضور گرم و پرشور مردم شریف و ولایتمدار استان همدان همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در مراسم بزرگداشت دهه فجر به ویژه راهپیمایی با شکوه و وحدت آفرین روز ۲۲ بهمن نشانه اتحاد اقشار مختلف مردم و وفاداری آنها به انقلاب و ارزش های اسلامی و از همه مهمتر ایستادگی در برابر نقشه های شوم دشمن بوده است.

این پیام می افزاید: دشمنان انقلاب مانند استکبار و صهیونیست از این اقدام پرشکوه دچار یاس شده و به خوبی فهمیدند که ملت بزرگ ایران هیچ وقت از آرمان های انقلاب عقب نخواهد نشست.

در ادامه این پیام تاکید شده است: حضور پرمعنای شما مردم عزیز علیرغم شرایط نامساعد جوی نشانه دلبستگی به نظام و پایبندی به‌ آرمان های انقلاب و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است.

لذا بر خود وظیفه دانستیم از شما مردم فهیم، انقلابی و همیشه درصحنه استان همدان که پر شورتر از سال های قبل وفاداری خود را به شهدا و آرمان های انقلاب، امام و رهبری نشان دادید تشکر و قدردانی نموده و سعادت و سربلندی شما مردم عزیز را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)   از خداوند منان مسئلت می نماییم.

انتهای پیام/ ش

پیام تقدیر امام‌ جمعه و استاندار همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.