رییس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت:رسانه های غربی و خارجی تلاش می کنند ملت ایران را سرخورده و فقیر نشان دهند، اما این در حالی است که عزتی که امروز ملت ایران در منطقه و جهان دارد با هیچ میزانی قابل اندازه گیری نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی شیروانیان رییس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان در در رابطه با حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگار ایمنا گفت: مردم ما ولایتمدار و انقلابی هستند و مردم اصفهان در طول انقلاب اسلامی همیشه گوش به فرمان رهبر عزیزشان بوده‌اند و اصفهانی‌ها ثابت کرده اند که در همه حال پیرو امر رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: مردم اصفهان امروز آمدند تا به مقام معظم رهبری نشان دهند مشکلات و معضلات اقتصادی تاثیری در روحیه انقلابی آن‌ها نخواهد داشت و برای رسیدن به آرمان‌های اصلی انقلاب یعنی نابودی استکبار جهانی هر نوع سختی و مشکلی را تحمل خواهند کرد.

رییس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه حضور همه اقشار در این راهپیمایی عظیم دیده می‌شود تصریح کرد: دشمن سرمایه گذاری‌های زیاد و عظیمی برای فریب دادن جوانان ایرانی کرده است، اما این جوانان ایرانی هستند که با حضور خودشان در مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نشان دادند که هزینه‌های استکبار جهانی برای تاثیر گذاری بر آن‌ها ناصحیح و اشتباه بوده است.

شیروانیان ادامه داد: تیم بزرگ دست نشانده‌ای از سوی استکبار جهانی و آمریکا وظیفه داشتند تا با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی ناامیدی را در مردم تزریق کنند و باعث شوند تا کاهش چشمگیر در میزان حضور مردم در مراسم انقلاب اسلامی به وجود بیاید، اما خوشبختانه تیرشان به سنگ خورد و نتوانستند ذر‌های از جمعیت حاضر را فریب دهند.

وی اضافه کرد: رسانه‌های غربی و خارجی تلاش می‌کنند ملت ایران را سرخورده و فقیر نشان دهند، اما این در حالی است که عزتی که امروز ملت ایران در منطقه و جهان دارد با هیچ میزانی قابل اندازه گیری نیست و در واقع همه نقشه‌های دشمنان برای چهل سالگی انقلاب در روز ۲۲ بهمن و با این حضور عظیم و پر شور مردمی نقشه بر آب شد. 

 
انتهای پیام/م 
 

نظر رییس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان درمورد راهپیمایی 22 بهمن

برچسب ها: 22بهمن97 ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.