مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: در محدوده حاشیه نشین، شاهد ناشناختگی و وازدگی میان افراد هستیم لذا چالش‌ها و آسیب‌ها بیشتر از فرصت هاست.

در مناطق حاشیه‌ای چالش‌ها و آسیب‌ها بیشتر از فرصت هاستبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سعید صالح مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: باید با برنامه‌ریزی و ارایه راهکار‌های علمی و عملی برای بهبود شرایط روستاها، اقدامات ویژه‌ای انجام شود، در غیر این صورت در آینده نزدیک با توجه به آمار بالای بیکاری و اعتیاد شاهد فاجعه در حریم شهر‌ها خواهیم بود.

وی افزود: مناطق حاشیه‌ای محل سکونت افرادی است که تعلق زیستی، محیطی و هویتی به آن منطقه ندارند لذا با توجه به جمعیت بالا و امنیت پایین در این مناطق، زمینه برای انواع بزه مهیا است.

دبیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی با اشاره به مشکلات ناشی از کمبود منابع آب، تصریح کرد: باید مدیریت شهری، چاره‌ای برای این مساله نیز در حاشیه شهر بیاندیشد، در غیر این صورت کمبود آب نیز می‌تواند معضلات جدید به ویژه به حیث بهداشتی و حتی امنیتی در این مناطق ایجاد کند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

مناطق حاشیه‌ای محل سکونت افرادی است که تعلق زیستی به آن منطقه ندارند

 


برچسب ها: بیکاری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.