نماینده رهبرمعظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی

حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر ولایت مداری و بصیرت ملت ایران است

نماینده رهبرمعظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: حضور حماسی و باشکوه مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب همگامی مردم با ولایت فقیه را به جهانیان ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سعید جلیلی، نماینده رهبرمعظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: با وجود اینکه انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال فراز و نشیب‌هایی داشته، اما آینده انقلاب اسلامی بسیار روشن است و مردم روز گذشته با حضور حماسی و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ولایت مداری و بصیرت خود را به جهانیان اعلام کردند.

وی، به ریشه‌های عمیق انقلاب اسلامی در کشور اشاره کرد و افزود: آنچه انقلاب اسلامی را به پیش برده حرکت همگام مردم با ولایت فقیه است.

همچنین در این دیدار، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نیز گفت: حضور مردم گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تحسین برانگیز و دشمن شکن بود.

وی به دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تشکیل حکومت اسلامی، نابودی قدرت‌های جهانی، شکست ابهت آمریکا و عزتمندی مردم از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، با بیان اینکه در گیلان جوانان اندیشمند و با استعداد حضور دارند، افزود: باید از علم و استعداد این جوانان بیشتر بهره برد.

آیت الله رسول فلاحتی، خواستار توجه دولتمردان به فرهیختگان گیلانی شد و افزود: پس از انقلاب تنها دو وزیر گیلانی در کابینه دولت‌ها داشتیم و این بی مهری به استانی است که خواستگاه علما، نخبگان و فرهیحتگان است.

وی به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر احداث بیمارستان هزار تختخوابی در گیلان در سال ۹۴ اشاره کرد و تصریح کرد: بیمارستان‌های گیلان از قدمت ۱۰۰ ساله برخوردارند و این امر زیبنده مردم استان نیست و باید هرچه سریعتر دراین باره تصمیم‌های لازم اتخاذ شود.

 

انتهای پیام/م.ع

ولایت مداری و بصیرت تجلی گر حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.