رئیس کمیته آمار و اطلاعات ستاد اجرائی خدمات سفر قشم از ورود ۲۲۰ هزار و ۶۴۵ گردشگر همزمان با تعطیلات ۶ روز پایانی ایام الله دهه مبارک فجر به این جزیره خبر داد.

محمد رضا عباسی رئیس کمیته آمار و اطلاعات ستاد اجرائی خدمات سفر قشم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت:  ۲۲۰ هزار و ۶۴۵ گردشگر همزمان با تعطیلات ۶ روز پایانی ایام الله دهه مبارک فجر به این جزیره سفر کردند.

 وی افزود:این تعداد گردشگر از ۱۷ تا ۲۲ بهمن ماه از سه مسیر هوائی (فرودگاه بین المللی قشم)، دریایی (اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری قشم) و زمینی (ورود خودرویی مسافران از بندر پهل به اسکله لافت با استفاده از شناور‌های لندینگ کرافت) وارد جزیره قشم شدند.

 رئیس کمیته آمار و اطلاعات ستاد اجرائی خدمات سفر قشم گفت: ۱۶۱ هزار و ۸۲۷ گردشگر با استفاده از ۴۱ هزار و ۸۶۸ دستگاه انواع خودرو از طریق حمل با شناور‌های لندینگ کرافت از اسکله پهل بندرعباس وارد اسکله لافت در جزیره قشم شدند.

محمد رضا عباسی افزود:در این مدت همچنین ۵۱ هزار و ۱۶۹ گردشگر سفر به قشم را با شناور‌های تندرو از اسکله شهید حقانی بندر عباس به اسکله شهید ذاکری شهر قشم تجربه کردند.

وی گفت: ۶ هزار و ۶۴۹ گردشگر هم از ۱۷ تا ۲۱ بهمن ماه (آمار پنج روزه) با استفاده از سفر هوایی از چند استان کشورمان همچون تهران، خراسان رضوی، فارس، اصفهان وارد فرودگاه بین المللی قشم شدند که با پیش بینی آمار حدود هزار نفری مسافر ورودی برای روز ششم این رقم به ۷ هزار و ۶۴۹ نفر افزایش می‌یابد.

 طی این مدت جمعیت حدود ۱۵۰ هزار نفری شهرستان قشم به بیش از ۳۶۰ هزار نفر رسید.

جزیره قشم  با داشتن ظرفیت‌های گردشگری در طول سال به ویژه نیمه دوم و با نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال، میزبان گردشگرانی از نقاط مختلف کشورو توریست‌هایی از کشور‌های مختلف جهان است.

انتهای پیام/ف

۲۲۰ هزار گردشگر وارد قشم شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.