علی علیزاده تحلیلگر سابق بی بی سی از خبرنگارانی که تصویر ساختگی از راهپیمایی ۲۲ بهمن را منتشر کردند خواست از مردم عذرخواهی کنند.

واکنش علی علیزاده

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز عکس عجیبی از حضور یک خانم حامی همجنسبازان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نام خبرگزاری مهر در فضای مجازی و برخی از رسانه‌های معاند منتشر شد؛ عکسی که در واقعیت با اصل آن تفاوت‌های فاحش دارد و با انجام فتوشاپ و جایگزین کردن تصویر پرچم همجنسبازان به جای پرچم ایران و پلاکارد «عشق فقط رهبر» از سمت رسانه‌هایی با اهداف خاص در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن بود. 

علی علیزاده تحلیلگر سابق شبکه بی بی سی فارسی با انتشار توییتی پیرامون این  عکس ساختگی  در صفحه شخصی اش نوشت:

«شاید دیروز عکس زنی را در سالگرد انقلاب با پرچم ۷رنگ همجنسگرایان دیده باشید. واضح بود عکس تقلبی و ساختگی است. اما بسیاری از خبرنگاران معروف هم منتشرش کردند. برای مقابله با شیوع فیک‌نیوزها، یقه خبرنگاران بی‌مسئولیتی که این شایعه را بازنشر کردند بگیرید و مجبور به عذرخواهی کنید».

واکنش علی علیزاده به تصویری ساختگی از راهپیمایی ۲۲ بهمن +تصویر

انتهای پیام/

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، شایعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۴۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
دشمنان معاند و ضد انقلاب سرخورده و نا امید وقتی با همه تلاش و تقلا برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی ایران که الحمدالله در حال تبدیل به جهانی شدن است راه بجایی نبرده اند؛ مگر غیر از شایعه پراکنی و تخریب کار دیگری از دستشان بر می آید. شنوده و بیننده و خواننده مطالب و محتوای جعلی باید عاقل باشد.
Iran (Islamic Republic of)
محمودیان
۱۶:۵۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
با سلام
صدا وسیما و روزنامه ها ی ما باید دست به کار شده ابروی رفته خبرنگاران وپخش کننده گان اینگونه جعلیات را فورا به نام وکشور گویند باره ها پخش نموده تا هم انهای که اخبار را از طریق صدا وسیما دریافت میکنند بدانند وهم انهای که سازنده اینگونه خبر هستند شرمنده باشند که از هیچ راهی نتوانستند جلوی پیش رفت ملت ایران را بکیرند دست به این کارهای احمقانه زدنند .