چهار نمایشگاه تخصصی همزمان در شیراز گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمود موسوی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته، نخستین نمایشگاه شیلات، آبزیان، ماهی‌های تزئینی و صنایع وابسته به همراه پانزدهمین نمایشگاه فرش دستباف و هجدهمین نمایشگاه تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی، بازاریابی و رسانه آغاز به کار کرد.

وی افزود: نمایشگاه خرما، فرآوری و صنایع وابسته در دو سالن بهار و نرگس با حضور ۶۵ شرکت کننده از استان‌های فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خوزستان، هرمزگان، کرمان، تهران، آذربایجان شرقی و مرکزی در قالب ۱۵۰ غرفه برپا شده است.

موسوی تشریح کرد: نمایشگاه شیلات، آبزیان، ماهی‌های تزئینی و صنایع وابسته هم در سالن ملاصدرا با مشارکت ۷۲ درصدی شرکت‌هایی از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، بوشهر، آذربایجان شرقی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان برپا شده است.

وی بیان کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی تبلیغات، بازاریابی، رسانه، چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته هم در سالن سرو و با حضور ۲۲ شرکت در قالب ۶۰ غرفه و پانزدهمین دوره از نمایشگاه فرش دستباف در سالن حافظ و با حضور ۱۲۵ شرکت کننده در قالب ۲۳۰ غرفه گشایش یافت.

این نمایشگاه‌ها تا شنبه ۲۷ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۱ درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس برپاست.
انتهای پیام/م

آغاز به کار همزمان چهار نمایشگاه تخصصی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار