فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: فرد شرور که سابقه تیراندازی، سرقت، خرید و فروش مواد مخدر را در پرونده خود داشت، در این شهرستان به دام قانون افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علی حسینی، فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی تیراندازی یک شرور سابقه دار با سلاح شکاری که منجر به زخمی شدن یکی از شهروندان در شهرستان مسجد سلیمان شده و متهم که سابقه چندین فقره شرارت و محکومیت به حبس را در پرونده خود داشت، متواری شده بود، تیم ویژه‌ای جهت دستگیری وی تشکیل شد.

وی افزود: مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی مخفیگاه متهم را در یکی از نقاط حاشیه‌ای شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه با رعایت قانون بکارگیری سلاح دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهم دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه سرقت، تیراندازی، خرید و فروش مواد مخدر، حمل اسلحه غیر مجاز را در پرونده خود دارد، بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در خاتمه با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در مقابله با اراذل اوباش و اخلالگران نظم عمومی، از همکاری و مشارکت خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی و برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد و از عموم شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده تخلف و هنجارشکنی توسط افراد قانون گریز، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

دستگیری شرور سابقه دار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.