معاون نظارت و بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: برای نظارت و بازرسی واحد‌های صنفی و کنترل قیمت،کارگروه ویژه‌ای در شهرستان‌های آذربایجان غربی تشکیل می شود.

افزایش کنترل قیمت‌ها در بازار با تشکیل کارگروه ویژه در آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، معاون نظارت و بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نشست مشترک روسای ادارات این سازمان گفت: براساس دستور داستانی کل کشور برای نظارت بهتر بر بازار در اجرای طرح نظارت نوروزی یک کارگروه متشکل از مقامات قضایی، نظارتی و بازرسی در شهرستان‌های استان تشکیل می‌شود.

محمودی افزود: نظارت وبازرسی واحد‌های صنفی و کنترل قیمت کالا‌های اساسی و برخورد با متخلفان و گرانفروشان احتکار کنندگان از مهمترین وظایف این کمیته است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال بیش از ۱۷۲ هزار واحد صنفی در استان بازرسی شدند که در این زمینه برای ۷۹۰۰ واحد صنفی به ارزش ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف تشکیل شده است.

مرندی مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوی هم در این نشست گفت: در ده ماه گذشته امسال در نتیجه بازرسی و نظارت بر قیمت و عرضه کالا‌های اساسی، بیش از ۶۰۰ واحد صنفی این شهرستان به علت تخلف، به ۸۲ میلیارد ریال پرداخت جریمه محکوم شده اند.

 

انتهای پیام/م

اجرای طرح نظارت نوروزی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.