مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: تا کنون ۲۶۰ بانوی کارآفرین در مشاغل خانگی، صنایع دستی و تولیدی در استان شناسایی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در جمع خبرنگاران گفت: بانک اطلاعاتی زنان کارآفرین ۲۶۰ نفر را در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، صنایع دستی و گردشگری و دامپروری شناسایی کرده است و روند شناسایی و به روز رسانی آن همچنان ادامه دارد.

ربیعی افزود: این اداره کل به دنبال آن است تا با شناسایی این زنان و ساماندهی آن‌ها در گام اول و حمایت و ارایه تسهیلات در گام دوم زمینه افزایش اشتغال بانوان را فراهم کند.

وی در ادامه از برگزاری همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار خبر داد و گفت: این همایش با همکاری استانداری، دانشگاه و انجمن زنان کارآفرین قزوین با هدف هم افزایی بیشتر برای بهبود اکوسیستم کارآفرینی زنان در روز ۲۸ بهمن ماه در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

ربیعی افزود: اثرات متقابل مدیریت خانواده و کسب و کار زنان کارآفرین، نقش عوامل جامعه شناختی، روان شناختی حقوقی بر سازگاری زندگی و کار زنان کارآفرین، تاثیر کسب و کار‌های خانوادگی بر سازگاری زندگی و کار زنان کارآفرین، تاثیر اکوسیستم کارآفرینی زنان بر سازگاری زندگی و کار و بررسی الگو‌های مدیریت خانواده و کسب و کار در ایران از جمله محور‌های این همایش یک روزه هستند.

وی با اشاره به ارسال ۱۵ مقاله عمومی و چهار مقاله تخصصی به دبیرخانه این همایش، گفت: در این همایش برنامه‌های مختلفی مانند گزارش علمی و اجرایی، سخنرانی و ارایه مقالات علمی و تخصصی، طرح تجربیات زنان کارآفرین، پنل علمی و بازدید از مراکز فرهنگی و تاریخی استان پیش بینی شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اظهار داشت: گروه‌های مخاطب این همایش را تمام زنان عضو و یا صاحبان تعاونی ها، جهاد کشاورزی، شورای توسعه و تعاون، کانون زنان بازرگان، اتاق بازرگانی، دانشگاه‌ها و اساتید فعال در حوزه کارآفرینی و صنعتگران تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ک

همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار هفته آینده در قزوین برگزار خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار