به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جبار قهاری معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان در جلسه کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: علاوه بر سامانه ۱۴۱، (اطلاع رسانی راهها)، شماره پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ هم پل ارتباطی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین با مسافران است.
قهاری افزود: همچنین سامانه ۳۰۰۰۷۰۷۰ برای اعلام نظر درباره وضعیت نمازخانهها و مساجد بین راهی، و سامانه نظارت مردمیِ ۱۱۰۱۲۰ پلیس راه به منظور جلب مشارکت مردمی در افزایش ایمنی سفر و کاهش تصادفات، آماده خدمات رسانی به مردم است.
به گفته وی، در جلسه کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان درباره برنامه ریزی برای جابجایی مسافران نوروزی، روان سازی ترافیک جاده ای، ایمن سازی راهها، تشدید نظارت و کنترل بر سلامت ناوگان حمل ونقل عمومی، خدمات امدادخودرو و جرثقیلهای امداد جادهای و بازدید از مجتمعهای خدماتی- رفاهی بحث و تصمیم گیری شد.
در این جلسه اعضاء کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر استان هم وظایف و عملکرد خود را تشریح کردند.
انتهای پیام/ک