فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین گفت: بسیجیان در هرجایی که فعالانه زحمت و تلاش می کنند مانند همیشه سنگربان اسلام و آرمان های امام و انقلاب باشند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ مسعود اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین  ضمن تشکر از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در طول چهل سال باشکوه انقلاب ، تهدید ها را به فرصت تبدیل کرده ایم و این نقشه دشمن که امروز در جنگ اقتصادی هستیم را هم با عزت ، پشت سر خواهیم گذاشت، چرا که در هشت سال دفاع مقدس نیز، مشکلات اقتصادی فراوانی وجود داشت و آن ها را پشت سر گذاشتیم .

فرمانده سپاه نایین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری«دهه پنجم انقلاب قطعا دهه اتفاقات بهتر و پیشرفت خواهد بود» بیان نمود: اگردر زمان تحریم های گذشته، فرصت را غنیمت شمرده و در برابر تحریم ها مقاومت کرده و پای میز دروغین مذاکره ای صورت نمی گرفت،دشمن تا این حد گستاخ نمی شد و امروز اگر در برابر دشمنان مقاومت کنیم به لطف خداوند برایمان اتفاقات بهتری خواهد افتاد .

وی درمورد اهمیت بسیج افزود: هرجا روحیه بسیجی وجود و بسیج حضور فعال وجود داشت با خود برکاتی به همراه داشت، چرا که در بسیج سیاسی انقلاب صورت گرفت، یک انقلاب مختص به یک یا چند قشر خاص و جدای از مردم نبود .

اکبری با اشاره به اینکه امروز بسیج در همه ابعاد بایستی ورود کند گفت: برخی می گویند بعد از جنگ تحمیلی نیازی به بسیج نیست و باید صرفا برای مسائل جزئی بماند، اما رهبر معظم انقلاب با هوشیاری تمام، این اجازه را ندادند و بسیج در حول محور مساجد، فعالیت های مختلفی در دهه های مختلف حضور فعال و چشمگیری داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین بر لزوم داشتن بسیج اجتماعی تاکید واظهار نمود: امروز یک بسیج اجتماعی لازم است تا به مسائل مردم رسیدگی کند و خدمات اجتماعی بهترین کاری است که بسیج می تواند در ابعاد وسیع چه خدمات فرهنگی و نیز خدمات جهادی انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان نمود: بسیجیان در هرجایی که فعالانه زحمت و تلاش می کنند مانند همیشه سنگربان اسلام و آرمان های امام و انقلاب باشند.

دو ساختمان پایگاه بسیج شهید احمدی روشن و ریحانه النبی به مساحت 100 متر مربع با حضور نماینده مردم نایین وخوروبیابانک ، فرماندار و مسئولین شهرستان در جوار مسجد حضرت ولی عصر(عج) شهرک قائمیه نایین افتتاح شد.
در این مراسم از برادر بسیجی سید ابوالفضل موسوی زاده فرمانده سابق پایگاه شهید احمدی روشن تکریم و علی برومند به عنوان فرمانده جدید این پایگاه از سوی فرماندهی سپاه پاسداران نایین معرفی شد. 

 

انتهای پیام/م 

 

افتتاح دو پایگاه بسیج در نایین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.