رئیس جمهور گفت: ملت هوشیار، فهیم و زمان‌شناس ایران عزیز با حضور گسترده خود در مراسم ۲۲ بهمن امسال، سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام «حسن روحانی» روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه در جلسه هیات دولت گفت: این بزرگترین حقیقت بود که در انقلاب مردم تصمیم گرفتند کشورشان را خودشان اداره کنند، پای صندوق آرا بیایند و رأی بدهند. مردم همچنین درباره هویتشان تصمیم گرفتند. هویت ملی ما همیشه با فرهنگ اسلامی گره خورده است. هویت ملی مردم ایران در طول ۱۴۰۰ سال پیش تاکنون با هویت دینی و ایمانی‌اش، گره خورده و در انقلاب و دفاع مقدس همه جا این غیرت دینی و عشق به وطن، در کنار هم قرار گرفت و باعث پیروزی شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه راه و مسیری که ملت ما به درستی ۴۰ سال پیش انتخاب کرد، با قدرت ادامه می‌یابد، اظهارکرد: دومین پیام مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این بود که توطئه‌های قدرت‌های بزرگ بویژه آمریکا، نمی‌تواند در اراده مردم ما تأثیرگذار باشد.

 روحانی گفت: دشمنان طی یکسال گذشته به طور مداوم تلاش کردند که مردم را نگران، پریشان و مأیوس کنند. البته فشار‌هایی را به مردم ما وارد کردند و این طبیعی است وقتی جنگی بر مردم ما تحمیل می‌شود، آن جنگ خود به خود مجروح دارد و مشکلاتی ایجاد می‌کند. ما در جنگ تحمیلی ۸ ساله شهید، مجروح و جانباز دادیم و این طبیعت جنگ است، اما ایستادگی کرده و کشور، عزت، استقلال و تمامیت ارضی سرزمین خود را حفظ کردیم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امروز نیز دشمن یک جنگ اقتصادی، تبلیغاتی و روانی بر ملت ما تحمیل کرده است، افزود: این ملت بار دیگر برای عزت، استقلال و حیثیت خود می‌ایستد و حاضر نیست در برابر دشمن، تسلیم شود چرا که تسلیم در برابر دشمن پایان ندارد. اگر ملت ما در برابر آمریکا تسلیم شد، دیگر تا آخر باید تسلیم شویم یعنی باید کشور، عزت، استقلال و هویت‌مان را واگذار کنیم.

 روحانی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم بایستیم باید از اول بایستیم و بی تردید مردم ما در برابر تعدی، تجاوز و تحمیل دشمنان، ایستادگی می‌کنند.

رئیس جمهور افزود: البته اگر کسی در یک موضوع خاصی با ما حرف و گفتگو داشت، در صورتی که حرمت کشور و قانون و مقررات بین‌المللی را محترم بشمارد، ما همیشه اهل گفتگو، کلام، منطق و جدال احسن به تعبیر قرآن مجید هستیم، اما حاضر به پذیرش تحمیل، زور و فشار و زیرپا گذاشتن حقوق ملی خود نیستیم.

رئیس جمهور با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز اعضای دولت، گفت: امروز از ابتدای جلسه از ساعت ۸ صبح تقریباً همه بحث‌ها پیرامون این بود که چگونه همه ما از ملت بزرگ قدردانی کنیم.

 روحانی با بیان اینکه مردم برای وظایف دینی، ملی و انقلابی خودشان به صحنه و خیابان آمدند و باز هم خواهند آمد، گفت: هر روزی که این کشور و این انقلاب به حضور و فداکاری نیاز داشته باشد، مردم ما در صحنه حضور دارند، اما در عین حال ما هم در برابر مردم، وظیفه خاصی داریم و باید شکرگزار این نعمت بوده و پاسخگو باشیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: پاسخگویی در برابر این حضور و فداکاری مردم به این است که ما خدمات خود را نسبت به مردم و تلاش‌هایمان را برای حل مشکلات آنان، افزایش دهیم.

 روحانی یادآور شد: در جلسه امروز با تک تک وزرا و مسئولین بحث و گفت: وگو کردیم که چگونه هرکدام در بخش خودشان می‌توانند در روز‌های باقیمانده از سال جاری و سال آینده برغم فشار‌های خارجی و تحریم ها، برای رفاه، ارائه خدمات جدید، حل مشکلات و هموار کردن مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر کشور، قدمی فراتر بردارند.

رئیس جمهور افزود: در تمام وقت جلسه امروز بحث همه اعضای دولت این بود که در رابطه با پاسخ مثبت به حضور، ایثار و فداکاری مردم، چگونه می‌توانیم برای بهبود شرایط زندگی روزمره مردم و کاستن از مشکلاتی که کم و بیش وجود دارد، اقدام کنیم.

رئیس جمهور اظهار کرد: در ۲۲ بهمن، ملت قدرت خود را در برابر فشار قدرت‌های کینه‌توز که امروز کینه‌توزی آنان بیشتر نیز شده است، به خوبی نشان دادند و از همه وزرا، مسئولین اجرایی، استاندارها، مدیران کل بخش‌های دولتی، عمومی غیردولتی و همه آن‌هایی که در دستگاه‌هایی اجرایی و سایر دستگاه‌ها مسئولیتی را به عهده دارند خواهش می‌کنم که توجه داشته باشند باید پاسخ مثبت به مردم خودمان بدهیم و باید تلاش کنیم که معضلات و مشکلات جامعه را حل کرده و یا کاهش دهیم.

روحانی افزود: البته برای مسایل کل منطقه و جهان هم همیشه مسئولیت‌هایی داشتیم که به مسئولیت‌هایمان ادامه می‌دهیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در این هفته شاهد یک اجلاس ۳ جانبه بین ایران، ترکیه و روسیه برای مسایل منطقه و بویژه برای مسأله سوریه هستیم که این نشان می‌دهد ملت، دولت و مسئولین ما در کنار مراقبت‌هایی که از حقوق ملی خودشان انجام می‌دهند، برای ثبات و امنیت منطقه تلاش می‌کنند.

 روحانی ابراز امیدواری کرد از امروز به بعد شاهد وحدت و اتحاد بیشتر نسبت به یکدیگر، جناح‌ها و گروه‌های مختلف باشیم؛ همه باید احساس کنیم که ما در یک شرایط جنگ هستیم. در شرایط جنگ اگر گروهی بخواهد بیرون میدان بایستد و به آن‌هایی که در صف مقدم هستند، طعنه بزند، این برخلاف مروت و وظیفه ملی و شرعی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز دولت در خط مقدم این مبارزه است، تصریح کرد: وزارتخانه‌های خارجه، اقتصاد، جهاد کشاورزی، صمت و نفت و بانک مرکزی و همه دولت در خط مقدم مبارزه‌اند. یعنی دشمن وقتی محصولات و نفت ما را تحریم می‌کند و روابط بانکی را تحت فشار قرار می‌دهد، معلوم است که خط مقدم این جهاد و مبارزه چه کسانی هستند؟

 روحانی خاطر نشان کرد: دولت این احساس وظیفه را دارد و می‌داند امروز در خط مقدم مبارزه است و بدون کمک و حمایت مردم، حتماً ناموفق است و یقین دارد با حمایت و اتحاد مردم، صد در صد در برابر دشمن موفق می‌شویم و از مشکلات عبور می‌کنیم و ان‌شاء‌الله ماه‌ها و سال‌های آینده روز‌های بهتری برای ملت‌مان در سایه تلاش و وحدت پیش‌بینی می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ما روز 22بهمن امدیم برای تجدید با ارمانهای انقلاب اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
خدا حافظ مردم ایران باشه
Poland
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ملت در 22 بهمن به عشق رهبر آمدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
مردم به پاس انقلاب اومدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ارزش برا ملت قائل ميشدين چند تا ال سي دي بزرگ ميذاشتين مردم رييس جمهور و خطبا رو از اون دور تو ميدون آزادي بتونن ببينن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
سلام ما مردم ایران در22بهمن سنگ تمام گذاشتیم حالا نوبت شماست ... برای حل مشکلات اقتصادی و...اکنون بعد 6 سال از وعده ای که دادید اقتصاد مملکت اشفته بازار شد و تورم بالای35 طبق اعلام امار مرکز امار ایران،پراید8 تومنی شد40تومن وپژوی405 14 تومنی سابق در زمان شما شد60 تومن و سایر گرانی ها....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
در عرض چند ماه مسکن از کجا به کجا رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
بخاط رهبر امدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشانس
۰۱:۱۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
یه پراید 42 ملیونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
مردم سنگ تمام گذاشتند شما چیکار کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۳۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ملت شرکت کردن ب پاس قدردانی پراید شد ۴۴ میلیون
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
Allianz
۲۳:۳۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
و شما نیز جواب این خوبی ها را با پراید 44 میلیونی دادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
شما دولتیها نمی خواهید کار بکنید فردای قیامت باید جواب این ملت بزرگ بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
قیامت چرا همین جا جواب این نامردمی هاشون رو میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
چجوری جواب میدید..هیچکس هیچکاری نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
مردم آمدند روز 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند .شما هم سنگ تمام می گذارید . یارانه آنها را حذف می کنید بنزین را گران می کنید - گوشت ومرغ را گران می کنید - خودرو را گران می کنید -دلار راگران می کنید خلاصه سرتان را درد نیارم همه چیز را گران می کنید اخه این شد اقتصاد که برای ملت درست کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
افا‌خط‌مقدم‌رو‌اشتباهی‌نگیریدجنگ‌اقتصادی‌‌اینوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
شما از وعده دادن خسته نشدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
مشکلات اقتصادی مردم با پیام دادن وسنخنرانی همایش و.............حل نمی شود نیاز به اقدام وعمل وکاروتلاش مدیران جوان دلسوز داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
حرف بسه،اگر مرد عملی بسم الله
Germany
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
تحریم ها یکساله سفت سخت شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ما آمدیم بخاطر شهدا به خاطر رهبر شهدا وولایت و خدمتگزاران پاک وجهادی کشور
Iran (Islamic Republic of)
نادی
۲۲:۰۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
باید بفکر مردم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
درود بر رئیس جمهور شکننده تحریم ها . درود .... درود ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
یک درود نه هزاران درود و آفرین.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۲۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
مردم سنگ تمام گذاشتند حالا نوبت مسئولین است که فکری به حال مردم بیچاره و گرانی تورم بی کاری بکنن و نشان بدهند که قدر مردم را میدانند و از این حضور مردم خوشحال هستند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۱۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
جلوی اختلاس هارو بگیرید.قیمت دلار رو نبرید بالا.قیمت خودرو رو من میبرم بالا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
حالا نوبت شماست آقا رییس جمهور
Germany
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
هیات دولت که یک سنگ هم روی سنگ نگذاشت...
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا سیدحسینی
۲۰:۴۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ما به عشق انقلاب و رهبر انجام وظیفه کردیم و آمدیم و آمریکا رو زیر کشیدیم شما هم اگر دوست دارید کاری برای حفظ انقلاب و مردم انجام بدین البته توی این چند سال معلوم شده شما و وزرای دولت به بهانه تحریم چه یلاهایی سر جامعه آوردید حق دارین چون شما نه مشکل تورم دارین نه بی کاری حتی حسش نمیکنید از خداوند متعال خواستارم ان شاالله به زودی صاحب اصلش آقا امام زمان علیه السلام برساند که شما هم اینقدر به زحمت نیفتید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
مردم حق خود را ادا کردند حالا نوبت مسولین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
اقا دولت در خط مقدمه؟این دولت با این بی تدبیری وعمدی کاریهاش برای پیشبرد خواسته هاش مردم رو عذاب میده
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۲۰:۲۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
شما هم سنگ تمام بذار و ما کارگران پیمانکاری شرکت نفت را بعد از ۱۶سال کار در شرایط سخت مانند پرسنل رسمی مزایا و حقوق بده.بخدا حداقل حقوق قانون کار با این شرایط گرانی کمر ما کارگران را شکسته است.
Germany
ناشناس
۰۲:۳۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
حقوق کارمندان هم زیر دو میلیون تومن هست و با این افزایش سه برابری قیمت همه اجناس و نرخ خدمات اصلا تناسب نداره!!!
با عیدی یک تومنی که هیچ کاری نمیشه کرد..‌‌‌‌.
مجددا آخر اسفند به کارکنان و بازنشستگان مبلغی عیدی پاداش بدهید البته به مدیران نه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر گرانی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۳۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
در این جنگ بیشتر دلم برا مسئولین مملکت میسوزه // ما به گشنگی خوردن عادت داریم // اونا عادت ندارن
Iran (Islamic Republic of)
توفیق رحیمی
۱۹:۳۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
تورو خدا به فکر مردم باشید.جانم فدای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
بله لطفا بفکر این مردم نجیب باشید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۱۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
Netherlands
محمد
۱۹:۱۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
این همه منابع. سنگ ، آب ، خاک، نفت، گاز، ذغال سنگ، از دو طرف دریا. مس. بازم بگم. روی یکی از اینا مدیریت صحیحی بشه کل جهانو میشه باهاش گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
پس حالا نوبت یک انقلاب بزرگ اقتصادی و یک کار بزرگ جهادی از طرف همه مسولان و مدیران برای آبادانی هر چه بیشتر ایران اسلامی است .بیاری خداوند بزرگ این موج مثبت و پیشرفت از بالا و راس کشور به همه ملت برسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
مرغ را کیلویی ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان الان خریدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
خسته نباشید واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
لا اقل همین پیشرفتها را که تا کنون بدست آوردیم را دو برابر و یا چند برابر توسعه دهید .
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۸:۵۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
دولت تو خط مقدمه!!!! عجب پس این بی تدبیری های مال کیه؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
پس بگذارید نظامیان باغیرت و با تلاش و پشتکار فراوان که با تلاششان جهان را مبهوت کردند به خودروسازی ورود کنند و باز هم باعث سرافرازی و سربلندی ایرانیان شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
موافقم منم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
چه لوستر قشنگی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
به فکر اشتغال جوانان باشید
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۸:۲۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
پس چرا اقدامی نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ما فقط بخاطر رهبر اومدم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
نمیدونم چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ما فقط به عشق امام خامنه ای امدیم راهپیمایی جانم فدای رهبرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ازسال پيروزى انقلاب اسلامى تحريمهاى همه جانبه امريكا عليه ايران اجرايى شده اما هيچ سالى تا سال ٩٧ اينهمه گرانى وحشتناك رايج نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
چون این گرانی ها نتیجه تحریم ها نبود بلکه نتیجه بی تدبیری دولت تدبیر و به عبارت صحیح تر نتیجه خیانت های دولت وعده و وعید بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ما فقط به عشق رهبر آمدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
مردم سنگ تمام گذاشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
درود بر مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
وضعیت معیشتی مردم در شرایط خوبی قرار نداره امیدوارم همه مشکلات درست شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
خواهشا به فکر مشکلات مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ما آمدیم بخاطر امام زمانمان حضرت مهدی (عج) و ایران عزیزمان نه برای شما و کسانی دیگر چون دل خوشی از شما نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۷:۲۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم.خدایا مسئولان دلسوزمان را موید بدار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ما سنگ تمام گذاشتیم ،خواهش داریم شما هم در حق مردم شریف ایران سنگ تمام بزارید.وجلو ای همه گرانی رو بگیرید.
Kuwait
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
من هم با شما موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
سالها مردم سنگ تمام می گذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
فقط به خاطر وطن و رهبر اومدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
واقعا چرا باید حقوق های چند ده میلیونی وجود داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ما مردم خوبی داریم باید قدر دانشون باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ما آمدیم تا مشت محکمی بر دهان دشمنان بکوبیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ما به راهپیمایی اومدیم بخاطر رهبرم بخاطر شهدا به خاطر امام خمینی ره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
از مسولان میخواهیم پشت ملت بایستند و با اتحاد هم مشت محکمی بر دهان دشمنان بکوبیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
درود بر ایران زنده باد ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ما امدیم امیدوارم مسولان نیز به فکر مشکلات مردم باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
2سال پیش ریس جمهور در جمع مردم بندرعباس در سفر استانی در استادیوم فوتبال بندرعباس به مردم قول داد گفت من بندرعباس رو به مسکو متصل میکنم
-
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
به امید پیشرفت در تمام زمینه ها
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۶:۱۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
وجود ما در راهپیمایی فقط بخاطر انقلاب و رهبر بود و تو دهنی به صهیونیستا ی حقیر و کوچک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ما باید با اتحاد هم برای شکوفایی کشور تلاش کنیم ...ملت و دولت و نظام در کنار هم پیش به سوی پیشرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مبارک باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
ما به عشق رهبر به راهپیمایی 22 بهمن امدیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۵۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
دولت هرچی وعده داده عمل نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
اقای شیخ حسن روحانی ما اگه اومدیم راهپیمایی برای حمایت از تو و دولت ناکارامدت نبود فقط بخاطر اسلام و شهدا بود .مردم دل خوشی از شما و کابینه ت ندارن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
شما هم سنگ تمام گذاشتی واسه ملت. دستت درد نکنه
-
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ما امدیم تا مشت محکمی بر دهان دشمنان بکوبیم
آخرین اخبار