با حضور فرمانده سپاه شهدا و معاون استاندار آذربایجان غربی کارگروه دوره سازندگی سوریه در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،اولین نشست دوره‌ی سازندگی سوریه با حضور سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان" سردار نوعی اقدم فرمانده یکی از قرارگاه‌های سپاه استان در سوریه" دکتر حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی  وانتظار رییس اتاق بازرگانی ارومیه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
 
سردار شهسواری در این نشست با اشاره به جان فشانی‌های مردم این استان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: هنوز خون شهدا در مرز‌های این استان خشک نشده و جمهوری اسلامی ایران این سربلندی را مرهون جان فشانی‌های این رزمندگان است.
 
سردار شهسواری همچنین از جان فشانی‌های جوانان انقلابی مدافعین حرم نیز گفت: این جوانان همانگونه که دراین حوزه پیروز و سربلند واقعه بودند در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز خوش درخشیدند که نمونه‌ی بارز آن ۲۲ بهمن امسال بود.
 
سردار نوعی اقدم فرمانده یکی از قرارگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیز در این نشست گفت: به برکت خون شهدا ما در سوریه پیروز میدان بودیم" سردار نوعی اقدم با اشاره به مردانگی ملت ایران که همیشه از عزت و اقتدار خویش دفاع کرده اند اظهار داشتند این ملت باتوجه به مشکلات فراوان اقتصادی در ۲۲ بهمن امسال اوج اقتدار خویش را نمایان ساختند.
 
سردار نوعی اقدم همچنین گفت: ما در دفاع از منافع استراتژیک و حتی غیراستراتزیک خود از هیچ قدرتی اجازه نمیگیریم و جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب قوانین سوریه در بازسازی سوریه حضور فعال خواهد داشت.
 
انتهای پیام/م
 

بررسی فرصت های سرمایه گذاری در کشور سوریه

برچسب ها: استانداری ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.