فرماندار میرجاوه گفتبارندگی‌های شدید شب گذشته در شهرستان میرجاوه به چند خانه روستایی در بخش ریگ ملک خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت سرحدی فرماندار میرجاوه گفت:میزان بارندگی شب گذشته در شهرستان میرجاوه ۱۶میلی متر، بخش لادیز ۲۲میلی متر و روستای جون آباد ۳۴میلی متر بوده است که خسارتی نیز به بخش‌های مختلف وارد کرده است.

برخی خبر‌های نادرست در فضای مجازی پخش شده مبنی بر اینکه ۳سه نفر به قصد شنا به رودخانه لادیز رفتند که گرفتار سیلاب شدند و یک نفر غرق شده و دو نفر دیگر نجات پیدا کردند در صورتیکه این سه نفر راکب موتور سوار در گودالی در رودخانه لادیز گرفتار شدند که متاسفانه یک نفر غرق و مفقود می‌شود.

ستاد بحران شهرستان بلافاصله تشکیل شده و هلال احمر با همکاری مردم بومی جستجو برای کشف جسد فرد غرق شده را آغاز کرده و در ساعت ۱۳:۳۰ چهارشنبه، جسد این فرد در محل حادثه پیدا شد.

بارندگی دیشب خساراتی به محور‌های مواصلاتی روستایی زده و ریل راه آهن در محدوده پاسگاه ملندی را تخریب کرده است و همچنین در بخش مرزی ریگ ملک به چند خانه روستایی خساراتی وارد شده است که اکیپ‌های امدادی به محل‌های حادثه دیده اعزام شده اند.

انتهای پیام/پ

وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان در سیستان  وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار