کنسرت بهنام بانی نخستین اجرای بخش پاپ سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر بود.

شوخی با سیبیل و خاطره گل زدن با پیراهن استقلال در کنسرت بهنام بانی!به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کنسرت بهنام بانی نخستین اجرای بخش پاپ سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر بود. بانی در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌های برج میلاد میزبان طرفدارانش شد.

نکته قابل توجه سولداوت بودن این اجرا بود. این کنسرت زودتر از همه کنسرت‌های جشنواره بلیت‌هایش فروخته شد.

شوخی‌های همیشگی بانی در کنسرت‌هایش این بار هم دیده می‌شد. بانی با این شوخی‌ها در میان اجرای قطعات فضای شادی را در سالن ایجاد می‌کند. نکته جالب اینکه وسط اجرای یکی از قطعات این خواننده پاپ به گلزنی خود در دیدار هنرمندان قرمز و آبی اشاره کرد. شوخی با سیبیل پر پشت این خواننده بخش دیگری از گپ‌های بانی با طرفدارانش بود.

«دنیا»، «من یه دیوونم»، «دل نکن» «اخماتو وا کن»، «چه بخوای»، «بسمه»، «عاشقم کرده»، «تویی انتخابم»، «علاقه خاص»، «وای دل بیقرارم» و «قرص قمر» قطعات حسی و ریتمیک مختلفی بود که یکی پس از دیگری اجرا شد.

پس از اجرای قطعه چهارم بانی خاطره‌ای از دوران دانشجویی تعریف کرد و گفت: ۱۳ سال پیش دانشجوی دانشگاه شاهرود بودم. به یاد دارم اولین کنسرتم را آنجا اجرا کردم. آن زمان فکر می‌کردم که دو یا سه سال بعد معروف می‌شوم (می‌خندد). نمی‌خواهم نصیحت کنم، اما خدا هر زمان که مصلحت بداند، موفقیت را برای انسان ایجاد می‌کند.

در ادامه بانی از ارکستر ۷ نفره شامل گیتار بیس، گیتار الکتریک، کیبورد، پرکاشن، درامز و ترومپت یک به یک تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کنسرت پرشور بهنام بانی در جشنواره موسیقی فجر

 

برچسب ها: کنسرت ، خواننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
عالیه این بهنام بانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
مجبوره خودش و باجنبه نشون بده اگه نقطه ضعف نشون بده در مقابل این مردم باخته طفلی.دمش گرم صداش و دوست دارم
آخرین اخبار