شهردار بجنورد مطرح کرد:

برقراری ارتباط بین مناطق محلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شهر بجنورد

شهردار بجنورد گفت: استراتژی شهرداری بجنورد سال جاری و سال‌های آتی بازگشایی معابر و برقراری ارتباط بین معابر محلی، منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای شهر بجنورد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  روح الله براتیان شهردار بجنورد با اشاره به اینکه در حال حاضر شهروندان برای دسترسی به معابر به ناچار باید حرکت‌های اضافه را برای رسیدن به مقصد انجام دهند ، گفت: استراتژی شهرداری بجنورد طی امسال و سال‌های آتی بازگشایی معابر و برقراری ارتباط بین معابر محلی ، منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای شهر بجنورد است.

وی افزود: تمامی معابر بجنورد در گذشته که بر اساس طرح تفضیلی بازگشایی شدند ، چون براساس یک برنامه و استراژی مشخصی پایه‌گذاری و پیش بینی‌های نشدند سبب برهم خوردن توازن شهری شده است.

براتیان گفت: با بازگشایی‌ها که در نقاط مختلف شهر درحال انجام است ، تسهیل تردد در این معابر انجام میشود که با تحقق این هدف، زمان کمتری صرف تردد شده و همچنین وضعیت ترافیکی، مصرف سوخت و محیط زیست بهبود می‌یابد.

شهردار بجنورد اظهار کرد: بخشی از این هدف با بازگشایی معابر آیت‌الله بجنوردی ، شرق سپاه به بلوار پرفسور سمیعی ، صیاد شیرازی به ۳۲ متری شهدا و همچنین بازگشایی ۱۶ متری خیابان قیام و اتصال آن به فرخی ، اتصال خیابان میرزا رضا کرمانی‌و . . . تحقق می‌یابد.

وی بیان کرد: شهر بجنورد در حاشیه جاده ترانزیت قرار گرفته و اکثر معابر شهری نیز در راستای همین جاده، یعنی شرقی- غربی رشد کرده است.

بازگشایی رینگ‌های شمالی و جنوبی بجنورد

شهرداری مرکز استان با اشاره به مسافر خیز بودن بجنورد گفت: در پیک سفر‌های بین شهری ، ورودی‌های بجنورد و همچنین معابر درونی ترافیک‌های سنگینی به خود می‌بینند ،به همین سبب بازگشایی‌های بسیاری برای انجام در دستور کار قرار گرفته است.

براتیان اظهار کرد: رینگ‌های شمالی شهر شامل ارتباط ۳۲ متری جوادالائمه از سمت شرق به ۷۲ متری امام رضا (ع) (محور بجنورد- شیروان) که با برقراری آن خیابان‌های معراج و باقرخان تا باند کندروی ۷۲ متری امام رضا (ع) متصل می‌شود ، دیگری نیز از سمت جنوب است که ارتباط ۳۲ متری شهدا با چهارراه ولایت تکمیل می‌شود.

وی درباره رینگ جنوبی شهربجنورد گفت: بازگشایی و اتصال ۶۲ متری پیامبر اعظم (ص) تا بلوار امام علی (ع) و اتصال آن به باند کندرو امام رضا (ع) نیز رینگ جنوبی شهر را کامل می‌کند.

شهردارافزود: با تکمیل و اتمام پروژه بازگشایی خیابان ۴۲ متری آیت الله بجنوردی نیز ارتباط بین شرق و غرب شهر نیز برقرار می‌شود.

وی با بیان این که شهرداری بجنورد با هدف مدیریت بحران ، اقدام به طرح ریزی افزایش مسیر‌های ورودی و خروجی بجنورد کرده است، گفت: شهر بجنورد از معابر جاده‌ای تنها یک ورودی و خروجی دارد و در مواقع بحرانی، خروج اسضطراری را دچار مشکل می‌کند.

وی اظهار کرد: قصد داریم تا یک معبر دیگر به تمامی مسیر‌های ورودی و خروجی شهر اضافه کنیم تا در صورت بروز مشکل، خروج مردم از شهر دردسر ساز نشود.

براتیان افزود: از سوی جاده تهران خیابان آیت الله بجنوردی از شمال شرق مشهد، ۳۲ متری جوادالائمه و از سوی جاده اسفراین نیز ۳۲ متری سعدی احداث می‌شود.

انتهای پیام / ب 

تسهیل تردد در معابر شهر بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.