چهار تن از شهدای پاسدار در حمله تروریستی به اتوبوس پاسداران در محور خاش-زاهدان از دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل هستند.

۴ تن از شهدای حمله تروریستی در محور خاش-زاهدان از منطقه کاشان هستندمحمدرضا رضایی، مسئول روابط عمومی سپاه کاشان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در حادثه تروریستی شب گذشته در محور خاش-زاهدان که منجر به شهادت جمعی از اعضای لشکر ۱۴ امام حسین(ع) اصفهان شد، چهار تن از پاسداران منطقه کاشان و آران و بیدگل نیز به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی افزود: این شهدا ستوان یکم پاسدار سید ابوالفضل موسوی (گردان ۱۱۵ امام حسین کاشان)، سرگرد پاسدار میثم عبدالله‌زاده (گردان ۱۱۷ امام حسین آران و بیدگل)، بسیجی سید ثارالله موسوی (گردان ۱۱۵ امام حسین کاشان)

به گفته وی، صبح امروز فرمانده سپاه کاشان، جمعی از پرسنل،مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان نماینده نهاد مقام معظم رهبری در سپاه کاشان همچنین فرماندار کاشان ضمن دیدار و عرض تسلیت با خانواده شهدای این حادثه از آنها دلجویی کردند برای بازماندگان آنها از خداوند صبر و شکیبایی و اجر و پاداش را طلب کردند.

رضایی، با اشاره به مراسم وداع و تشییع شهدا روزپنج شنبه و جمعه در شهر اصفهان گفت: زمان آیین تشییع و خاکسپاری شهدای کاشان و آران و بیدگل نیز متعاقبا اعلام می شود.

شایان ذکر است: شامگاه چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون ۲۷ تن شهید و ۱۳ نفر مجروح شدند.

مرزبانان شهید و مصدوم این حادثه متعلق به استان اصفهان هستند. 

 

انتهای پیام/م 

 حمله تروریستی در محور خاش-زاهدان

برچسب ها: شهدا ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.