محبوبه بلباسی همسر شهید بلباسی با انتشار استوری در صفحه ی اینستاگرامش نسبت به اظهار نظر جنجالی حسام الدین آشنا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به یک اتوبوس کارکنان سپاه در جاده خاش ـ. زاهدان خبر داد. در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت گرفت، ۲۷ تن از حافظان مرز‌های میهن اسلامی ایران به درجه‌ی رفیع شهادت نائل  و تعدادی نیز زخمی شدند.

پس از این واقعه بسیاری از مقامات سیاسی و نظامی کشورمان با صدور پیام‌های جداگانه به ابراز همدردی با خانواده‌های این شهدای عزیز و لزوم برخورد و مقابله جدی با عاملان این حادثه پرداختند اما در این بین مطلبی که حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، انتقادات زیادی را به دنبال داشت.


بیشتربخوانید: واکنش فعالان فضای‌مجازی به اظهارنظر حسام‌الدین آشنا درباره حادثه تروریستی زاهدان


محبوبه بلباسی همسر شهید بلباسی با انتشار استوری در صفحه ی اینستاگرامش نسبت به اظهار نظر جنجالی حسام الدین آشنا واکنش نشان داد. در ادامه استوری همسر شهید بلباسی را مشاهده کنید.

واکنش همسر شهید بلباسی به اظهار نظر جنجالی حسام الدین آشنا +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۱۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
شهدا ما شرمنده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
خدایا دشمنان ما را از نادان ها قرار ده !!!! مررررررگ بر خائنین کوردل منافق...چه تقارن زمانی قابل تاملی دارد استوری جناب آشنا با نشست منافقین در ورشو
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
اصلا این اقا چرا در مسائل امنیتی و نظامی اظهار نظر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۳۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
من موندم این آقا که مشاور رییس جمهور این مملکت هست چقدر از بحث دیه و عاقله اطلاع داره که چنین توئیت بی‌شرمانه‌ای رو گذاشته؟!
وقتی دیه بر عهده‌ی عاقله است که قتل غیر عمد اتفاق بیوفته. من از آقای (نا)آشنا سوال می‌کنم عملیات انتحاری و شهید و زخمی نمودن قریب به 40 نفر از هموطنان عزیزمون خصوصا مرزبانان جان بر کف، قتل غیر عمد هست؟!!!