نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عکسی را از نشستن خود در کنار وزیر خارجه مستعفی یمن در نشست ورشو انداخته شد، در توئیتر خود منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد تصاویری از نشستن وزیر امور خارجه انتصابی عبد ربه منصور هادی در نشست ورشو، میان وزیر امور خارجه آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی منتشر شد که نشانگر روابط منصور هادی و دولت غیرقانونی او با این رژیم است.

در پی این نشست، بنیامین نتانیاهو عکس خود را در کنار خالد یمانی -وزیر خارجه دولت مستعفی یمن- در صفحه توئیترش منتشر کرده بود. او در زیر این عکس نوشته است: «ما تاریخ اسرائیل را می‌سازیم.»

ذوق‌زدگی نتانیاهو از همنشینی با وزیر مستعفی یمنی

این عکس و نیز تصاویر نشستن الیمانی میان پمپئو و نتانیاهو در حاشیه نشست ضدایرانی ورشو گرفته شده است. 

فرستاده رئیس جمهور آمریکا به نشست ورشو نیز گفت: نتانیاهو به شوخی به الیمانی- پس از آنکه میکروفون نتانیاهو خراب شد و الیمانی با شتاب برای درست کردن میکروفون وی اقدام کرد- گفت: «این همکاری جدید بین یمن و اسرائیل است.»

المسیره در این‌باره اعلام کرد: این گام در نوع خود بی‌سابقه و اقدام تحریک‌آمیزی علیه ملت یمن است و تلاش مأیوسانه برای مخدوش کردن نقش و جایگاه یمن در میان کشور‌های دشمنِ اسرائیل است که سرزمین فلسطین را اشغالگر کرده است. این عکس همچنین نشانگر سطح بالای روابط بین سران اسرائیل و ائتلاف متجاوز به یمن است.

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار