نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمدند تا دوستان داخلی و خارجی خوشحال و جبهه دشمن تضعیف شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‎‌های نماز جمعه رشت با اشاره به معاهده پالرمو که اروپایی‌ها، علیه ایران اسلامی تحمیل می‌کنند گفت: اروپایی‌ها پس از برجام،  FATF و CFT را علیه ایران مطرح کردند و قوانین ننگین علیه ما را در دستور کار قراردادند.

وی با اشاره به عدم خوش‌بینی رهبر معظم انقلاب نسبت به برجام افزود: پس از خروج آمریکایی‌ها از برجام رهبر انقلاب فرمودند که به اروپایی‌ها هم دل‌خوش نکنید ازاین‌رو، نباید به خنده ظاهری که پشت آن شمشیر تیز مسموم پنهان است دل‌خوش کرد.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه اروپایی‌ها نمی‌توانند ملت خودشان را هم تحمل کنند گفت: اروپایی‌ها با بیش از ۹ هزار دستگیری و زندانی از اعتراض‌های معقولانه مردم خود، برای مردم عزیز ایران اسلامی دل نمی‌سوزانند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه شنبه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مسئله پالرمو بررسی خواهد شد افزود: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام فقیه عالمی است که امیدواریم این موضوع فیصله پیدا کند چراکه اگر ثمره بررسی‌ها، مناسب نباشد نتایج بدی برای ایران به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایران از معطل کاری‌ها، دل‌خوشی ندارد اظهار داشت: آمریکایی‌ها چهار سال مردم و بخشی از مسوولان ما را معطل و سرکار گذاشتند که نتیجه عدم تصمیم قاطعانه ما بوده است ازاین‌رو، این معطل کاری‌ها موجب فرافکنی‌های ‌جدید شده و آسیب‌های فراوانی را متوجه جمهوری اسلامی ایران می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور با بصیرت و قهرمانانه مردم در روز ۲۲ بهمن تصریح کرد: مردم آمدند تا دوستان داخلی و خارجی خوشحال و جبهه دشمن تضعیف شود، آمدند تا پیوندی دوباره با امام عزیز، رهبر معظم و آرمان‌های انقلاب بزنند لذا از خدای متعال سعادت و برای مشکلات فرزندان و جوانان گره‌گشایی را خواستارم.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر واکنش رسانه‌های غربی از حضور مردم شریف ایران اسلامی در راهپیمایی چهل‌سالگی انقلاب اسلامی افزود: آن‌ها اعتراف کردند که مردم با حضور خود خواستند تا چهره‌ای قاطع و قدرتمندی در دنیا نشان دهند.

وی با اشاره به پیام مهم و پر مفهوم رهبر معظم انقلاب به مردم شریف ایران گفت: پیام رهبر انقلاب در سه محور مطرح شد که محور اول زنده‌بودن و منعطف بودن انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/اص

خطبه‌های نماز جمعه رشت

برچسب ها: نماز جمعه ، هیئت دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.