برنامه های چهارمین روز از جشنواره موسیقی فجر به تفکیک خواندده و سالن ها اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سه روز از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گذشت. در این دوره از جشنواره هفت سالن میزبان بخش‌های مختلف هستند.

تالار وحدت: از ساعت ۱۸:۳۰ ارکستر رتوریک به رهبری نصیر حیدریان را به روی صحنه می‌رود. سانس ۲۱:۳۰ هم به پایور سعید ثابت و گروه تنبک محمد اسماعیلی اختصاص دارد.

تالار رودکی: در تالار رودکی گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو از ساعت ۱۸:۳۰ و تکنوازی پیانو از ساعت ۲۱:۳۰ با هنرمندی رافائل میناسکانیان اجرا می‌شود.

ایوان شمس: گروه با تجربه خنیاگران مهر به سرپرستی بهزاد عبدی ساعت ۱۹ میزبان علاقه‌مندان است.

فرهنگسرای نیاوران: برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان در سبک‌های سنتی، کلاسیک و نواحی در سانس اول و دو نوازی کمانچه و دودوک با حسام اینانلو و رضا عسگرزاده در سانس دوم کنسرت برگزار می‌کنند.

برج آزادی: ارکستر ساز‌های ایرانی فارابی به رهبری محمد حسین ابوفاضلی همراه با سماع قزوینی به رهبری فریدون محمد بیگی از ساعت ۱۹ به روی استیج می‌رود.

سالن حوزه هنری: در بخش نواحی روز چهارم نوای سیمره کوهدشت به رهبری مهران غضنفری و ترنگ ئاسو به هنرمندی برزو امیری و ئاسو نادری به روی صحنه می‌رود.

سالن همایش‌های برج میلاد: علیرضا طلیسچی در سانس نخست و گروه پازل بند با خوانندگی علی رهبری در سانس بعدی به روی استیج می‌رود.

در خانه سینما مستند برف به کارگردانی مهران زینت بخش و مستند بن بست به کارگردانی مصطفی شیری در سانس نخست و ساز و مهر اثر محسن نظری و مرجان قنبری مهر اکران می‌شود.

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر از روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه تا پایان روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه به دبیری شاهین فرهت میزبان دوستداران موسیقی است.

انتهای پیام/

برنامه های روز چهارم جشنواره موسیقی فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار