مسابقات قهرمانی کاتای جودو بانوان کشور که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کرمان برگزار شد، با قهرمانی میزبان و تیم‌های کردستان و خراسان رضوی خاتمه یافت.

محمد اکبری، رییس هیئت جودو استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دومین دوره مسابقات قهرمانی کاتا کشور در بخش بانوان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امروز جمعه  26 بهمن جاری به میزبانی کرمان در خانه جودو، مجموعه ورزشی شهید مغفوری برگزار شد.

وی با اعلام اینکه رقابت ها با حضور۱۰ استان کشور در قالب ۴۰ کاتارو در فرم های ناگه نوکاتا، کاتامه نوکاتا و جونوکاتا انجام شد، افزود: در پایان این رقابت ها در فرم جونوکاتا، تیم های کردستان، گیلان و کرمان بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

اکبری تصریح کرد: در فرم ناگه نوکاتا نیز تیم های کرمان، آذربایجان شرقی و کردستان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

وی یادآور شد: در فرم کاتامه نوکاتا هم تیم های خراسان رضوی، تهران و کرمان عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

رییس هیئت جودو استان کرمان با اعلام اینکه مراسم اختتامیه و اهدای حکم و مدال این رقابت ها با حضور گیتا گرامی، مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، گفت: تیم های برتر به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت می شوند.

اکبری در بخش دیگری از سخنانش به میزبانی کرمان در کلاس مربیگری درجه سه و آزمون سراسری دان یک تا سه ویژه ی بانوان اشاره کرد و افزود: این دوره، 21 تا 25 بهمن جاری به میزبانی هیئت جودو استان کرمان در سالن شهید مغفوری، خانه جودو برگزار شد.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات کاتای جودو  بانوان کشور در کرمان

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار