مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت : اگر توسعه ای در جامعه اتفاق بیفتد زیر بنایی آن در آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش بیرجند گفت: باید نسلی را تربیت کنیم که متخصص و متعهد باشد و خروجی آن های ک انسان کامل و یک دانش آموز انقلابی باشد.

وی افزود : معلمین رسالت پیامبران را به دوش کشیدند و یکی از افتخارات ما ادامه دادن رسالت پیامبران است.

واقعی با بیان اینکه معلمین سفیران صداقت هستند ادامه داد: دانش اموزان جامعه هدف ما هستند و به عنوان امانتی در دست ما می باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان از نیروهای خلاق و بسیار توانمند برخوردار است. اظهار کرد:این سازمان از مشکلات بسیاری مواجه است و این نیازمند تلاش مضاعف  مدیران است.

فرماندار بیرجند  نیز در این مراسم گفت : آموزش و پرورش علاوه برعرصه پژوهش و آموزش ، تلاش خود را در توسعه فضاهای فیزیکی و زیربنایی برای خدمت رسانی بهتر داشته اند.

بهسازی 50مدرسه ، درحوزه نوسازی مدرسه وحدت کلنگ زنی مدرسه استان قدس در مهرشهر ، راه اندازی اولین مدرسه اوتیسم ، و تاسیس دومین مرکز اختلالات یادگیری از جمله اقدامات مدیر سابق اموزش پرورش بیرجند بود.

در پایان این مراسم از خدمات محمد رضا ضیایی مدیر آموزش و پرورش قددرانی و محمد حسین یکه خانی به عنوان مدیر آموزش و پرورش بیرجند منصوب شد.

انتهای پیام / ط ا

تودیع و معارفه مدیر اموزش و پرورش بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.