مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: امروز اکیپ اعزامی شبکه بهداشت و درمان، زن باردار گرفتار در محاصره برف روستای گوی خرابه بخش باروق از توابع شهرستان میاندوآب را نجات دادند.

نجات زن باردار از محاصره برف در میاندوآب توسط نیرو‌های امدادیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سهراب حیدری مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در گفتگو با خبرنگاران گفت : بارش برف و کولاک راه دسترسی این روستا با مرکز شهرستان را مسدود کرده بود که با تلاش اکیپ اعزامی شبکه بهداشت و درمان و عوامل راهداری و هلال احمر میاندوآب مسیر دسترسی بازگشایی شد و این نیرو‌ها خود را به روستا رساندند.

وی افزود: عملیات نجات این مادر بیش از ۵ ساعت طول کشید و وضعیت عمومی وی خوب است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه خانم باردار بعد از نجات از برف، صحیح و سالم به بیمارستان حضرت فاطمه میاندوآب منتقل گردید، گفت: اینجانب از همکاری صمیمانه بین بخشی ادارات شهرستان از جمله مدیریت ستاد بحران فرمانداری، عوامل راهداری، هلال احمر و نیروی انتظامی شهرستان میاندوآب که در این امر خطیر ما را یاری و کمک نمودند نهایت تشکر را دارم.

حیدری ادامه داد؛ این دومین عملیات نجات در این دو ماه اخیر میباشد که پرسنل شبکه بهداشت و درمان توانسته اند مادر و فرزند را از خطر حتمی نجات دهند.

گفتنی است، بر اثر بارش برف در روز‌های اخیر، راه دسترسی برخی از روستا‌های میاندوآب بسته شده و راهداران در تلاش برای بازگشایی این مسیر‌ها هستند.

انتهای پیام / ا

نجات زن باردار  در برف توسط نیروی امدادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.