بازارچه فروش کسب و کار دانش آموزی با هدف ترویج فرهنگ کار آفرینی در اراک برگزار شد.

بازارچه فروش کسب و کار دانش آموزی در اراک به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  بازارچه فروش کسب و کار دانش آموزی در دبیرستان دخترانه سما برگزار شد.

این جشنواره در راستای مسابقات جشنواره خوارزمی محسوب میشود و کار ارزشمندی در راستای توانمندی‌های دانش آموزان و ترویج فرهنگ کار افرینی است تا دانش آموزان با مهارت‌های کسب و کار آشنا شوند.

در این جشنواره دانش آموزان کالا‌هایی را میسازند و کار‌های تبلیغاتی و بازاریابی محصولات خود را انجام میدهند و با مسائلی را که در هنگام فروش با آن‌ها مواجه خواهند شد می‌آموزند و روحیه کار گروهی و تعاون جمعی دانش اموزان تقویت میشود.

هدف برگزاری این نمایشگاه این است که دانایی این دانش آموزان به توانایی تبدیل شود و می‌تواند کمک بسیار خوبی به شناخت علایق و استعداد‌ها و توانمندی‌های دانش آموزان برای انتخاب مسیر زندگی و رشته تحصیلی می‌کند؛ و موجب می‌شود دانش آموزان بیشتر به حوزه‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش گرایش پیدا کنند.
این نمایشگاه در بخش محصولات غذایی و صنایع دستی و آیین‌های سنتی و ارائه صنایع دستی و دست آورد‌های دانش آموزان وبازی‌های بومی محلی در دبیرستان دخترانه سما اراک برگزار شد.

انتهای پیام/الف

نمایشگاه دست آورد‌های دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.