تلویزیون در نوروز ۹۸ با سریال‌های متفاوتی مهمان خانه‌های مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله تلویزیون برای ایام نوروز که یکی از پربیننده‌ترین باکس‌های پخش صداوسیما است، تولیدات متنوع و جذابی را فراهم می‌کند. تولیدکنندگان برنامه‌ها برای این ایام نهایت سعی و تلاش خود را می کنند تا بهترین محتوا را عرضه کنند. امسال نیز به روال سال‌های گذشته تلویزیون برای نوروز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.

یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های تلویزیون پخش سریال‌های منتوع است که می‌تواند برای ساعاتی خانواده‌ها را دور هم جمع کند. در ادامه به معرفی سریال های نوروز ۹۸ می پردازیم؛

سریال‌های نوروز ۹۸ چه ساعتی پخش می‌شوند؟

شبکه یک سیما/ سریال تلویزیونی «ن.خ»

«ن. خ» مجموعه تلویزیونی شبکه یک سیما در نوروز ۹۸ است که به کارگردانی سعید آقاخانی تولید خواهد شد و تهیه‌کنندگی آن را مهدی فرجی برعهده گرفته است.

سریال تلویزیونی «ن. خ» در ژانر طنز با بازی سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، فریده سپاه منصور، نعیمه نظام دوست، سیاوش مفیدی و سیروس میمنت  در ایام نوروز ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش می شود.

همچنین شبکه یک سیما، برای شب عید و همزمان با سالروز ولادت امام علی (ع) پخش فیلم سینمایی «پایتخت» را در نظر گرفته است.

سریال‌های نوروز ۹۸ چه ساعتی پخش می‌شوند؟

شبکه دو سیما/ سریال تلویزیونی ساده دلان

پس از همکاری حامد عنقا با بهرنگ توفیقی در سریال «پدر»، این دو نوروز ۹۸ با مجموعه «ساده دلان» مهمان خانه‌های مردم می‌شوند. این سریال همانند سریال های سال های گذشته ساعت ۲۱ از شبکه دو پخش خواهد شد.

سریال‌های نوروز ۹۸ چه ساعتی پخش می‌شوند؟

شبکه سه سیما/ سریال تلویزیونی «مرّ قانون»

سریال تلویزیونی «مرّ قانون» به کارگردانی مشترک محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف زاده شنبه (۸ دی ماه) در اولین لوکیشن خود در مجتمع فنی سعادت‌آباد کلید خورد و برای نوروز ۹۸  در ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این مجموعه تلویزیونی در ۱۵ قسمت توسط مهران مهام تهیه می‌شود که امیرعباس پیام و مهدی روشن روان فیلمنامه آن را نگارش کرده اند.

مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و ... در این سریال بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا خواجوند
۲۱:۱۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
فقط فقط فقط پایتخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
باتشكر از برنامه ريزان و توليدكنندگان صدا و سيما براى برنامه هاى نوروزى امسال ، پيشنهادى براى دولت مردان و نمايندگان مجلس دارم. از باشگاه خبرنگاران جوان در رساندن اين پيشنهاد به ايشان انتظار همكارى و قدردانى ميشود.
به احترام و همدردى با خانواده هاى عزادار ٢٧ شهيد حادثه خاش و شهداى سقوط هواپيماى نيروى هوائى در كرج و همچنين فقدان غيرقابل جبران دانشجويان جوان در سقوط اتوبوس واحد تحقيقات دانشگاه ازاد ، تعطيلات نوروزى امسال را به يكى دو روز محدود كنيد. سفر هاى بين شهرى كمتر خواهد شد و از تصادف هاى رايج همه ساله كاسته ميشود. قبلا هم در جايى ديگر از كاربران پيشنهاد مشابهى خوانده بودم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
خوب راست میگن سریال های امسال جذاب نیست .پس.پایتخت 6چی شد
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۳۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
اینستاگرام را فیلتر کنید تو را خدا
Germany
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
ما که هیچ وقا سریل های نوروزی رو وقت نمیکنیم ببینیم چون همش کار میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۲:۵۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
پس پایتخت666666666666666666666666666666666666666
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
خیلی خیلی سریالهای نوروز هم مشخصه بی کیفیت هستن
خیلی از ماها فقط پایتخت نگاه میکنیم بخاطر حالت نوستالژیش و این سریالها مشخصه مثل سریالهای قبلی خیلی بد و یی کیفیت هستن سالها با سریالهای افتضاح فقط وقت مردم رو گرفتن ای کاش حداقل پایتخت مناسبی درست میکردن من که حالم بهم خورد از این سریالهای مسخره خیلیا حتی دیگه برنتمه تحویل سال هم از تلوزیون ایران نگاه نمیکنن واقعا بی کیفیت شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
باشه متخصص تلوزیون اگه راست میگی خودت درست کن فقط بلدید انتقاد کنین.
آخرین اخبار