دست‌نوشته‌هایی از وصیتنامه «ابراهیم‌ صیادی نشلجی» شهید حافظ امنیت کشور و از شهدای حادثه تروریستی اخیر زاهدان منتشر شده است.

وصیت‌نامه دست‌نوشته از ابراهیم صیادی؛ شهید مدافع امنیت +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعلام خبر شهادت پاسدار «ابراهیم‌ صیادی نشلجی» در حمله تروریستی اخیر در زاهدان، وصیتنامه این شهید مدافع حریم امنیت منتشر شد. شهید صیادی از توابع روستای نشلج شهرستان کاشان بود که در حادثه تلخ حمله تروریستی اخیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه می‌توانید متن کامل وصیت نامه این شهید و تصویری از عکس‌نوشته آن را مشاهده کنید:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خداوندی را که سخنوران از ستودن عاجزند و حسابگران از شمارش نعمتهای او ناتوان و تلاشگران از ادای حق و درمانده اند خدایی که افکار ژرف اندیش ذات او را درک نمی کنند و دست غواصان دریای علوم به او نخواهد رسید، پروردگاری که برای صفات او حد و مرزی وجود ندارد و تعریف کاملی نمی‌توان یافت و برای خدا وقتی معین و سرآمدی مشخص نمی توان تعیین کرد، مخلوقات را با قدرت خود را آفرید و با رحمت خود بادها را به حرکت درآورد و به وسیله کوه ها اضطراب و لرزش زمین را به آرامش تبدیل کرد (نهج البلاغه خطبه ۱)

با سلام و صلوات بر حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و خاندان پاک و مطهرش و با سلام و درود خدمت امام عزیز و شهدای گرانقدر.

بنده ای از بندگان گنهکار خدا ابراهیم صیادی.

پدر و مادر عزیزم؛

مرا حلال کنید که نتوانستم آنطور که لایق احترام و کمک هستید به شما کمک کنم و از خداوند متعال می خواهم که مرا ببخشد و اگر از من قصور و کوتاهی دیدید عاجزانه از شما می‌خواهم که حلالم کنید و در حقم دعا کنید که دعای پدر و مادر برای فرزند خیلی گیرا می باشد.

برادران و خواهر عزیزم؛

اگر در طول دوران زندگی هم حرفی یا حرکتی کرده ام که باعث شده تا شما را آزرده کنم مرا ببخشید و حلالم کنید شما در حق من خیلی خوبی کرده اید و از شما می خواهم در نبود خودم به خانواده‌ام نیز خوبی کنید و نگذارید همسر و فرزندانم کم بودم را احساس کنند.

همسر عزیزم؛

خیلی خیلی برای من زحمت کشیدی و من نیز خیلی تو را آزرده خاطر کردم انشاالله که مرا ببخشید من تو را امین و قیم خود قرار می‌دهم و می‌دانم که با صداقت و عدالت مواردی را که از شما خواسته هم انجام می دهی، در طول این سال ها که با هم بوده ایم به جز زحمت و ناراحتی چیزی برای شما نداشته ام و اکثر سختی‌ها و مشکلات روی دوش شما بود انشاالله که خانم بی بی فاطمه الزهرا(س) از شما راضی باشد و خداوند ثواب اش را به شما بدهد.

همسر عزیزم شما را به صبر و استقامت در برابر مشکلات نصیحت می‌کنم از شما می‌خواهم که در تربیت فرزندانمان هرچه می توانی توان بگذاری که سربازان خوبی برای رهبر عزیزمان و کشورمان باشند و ادامه دهنده راه شهدا باشند ان شاء الله همسر عزیزم از یک سوم اموالی که می توانم در آن تصرف داشته باشم برای کمک به نیازمندان، هزینه‌های خرج کفن و دفن، کمک به هیئت و مدارس و امور خیریه و خواندن نماز و قرآن و گرفتن روزه برای استفاده کن و همیشه در نمازهایت مرا دعا کن و از خداوند متعال (مخصوصاً در نماز شب ات) طلب مغفرت کن.

همسر عزیزم اگر قسمت ات شد و توانستی حتماً سالی یک بار به کربلا و زیارت امام حسین علیه السلام برو و مرا در آنجا از دعای خود محروم نساز از تمامی خویشاوندان و اقوام برایم حلالیت بطلب که شاید در مجالسی حرفی زده باشم که باعث ناراحتی آن ها شده و من خبر ندارم و اگر قرض و دینی به گردنم بود و متوجه آن شدی آن را برایم پرداخت کن که امیدم بعد از خداوند متعال به شماست که دِینی به گردن من نباشد و شما آن را پرداخت کنی.

به پدر و مادرت و پدر و مادر من بیش از پیش احترام بگذار و می‌دانم که خیلی آنها را دوست داری ولی پدر و مادر خیلی کارها دستشان است و دعایی که در حق فرزند می کنند قطعاً اثر دارد و آنها را هیچ وقت فراموش نکن و باز هم شما را به صبر، صبر و صبر سفارش می کنم.

فرزندان عزیزم؛

صادق جان و امیررضا جان از شما می خواهم که قرآن را فرا بگیرید و رابطه خود را با قرآن و نماز و مسجد قطع نکنید و فرزندان خوبی برای مادرتان باشید و انشالله سربازان خوبی برای رهبر عزیزمان و کشورمان باشید. درس هایتان را بخوانید تا برای کشور مفید باشید و باعث افتخار برای کشور و خانواده باشید و اخلاق را در تمام کارها سرلوحه کار قرار دهید.  انشاء الله در تمام مراحل زندگی موفق و موید باشید.

همکاران عزیزم؛

اگر در طول سالهایی که با هم بوده ایم، حرکت و یا حرفی را که نباید به زبان می‌آورده ام و زده ام که باعث نگرانی شما شده مرا حلال کنید.

فرماندهان عزیزم؛

از سال ۱۳۷۹ تاکنون اگر کوتاهی در امر شما کرده ام و کارم را درست انجام نداده ام مرا ببخشید از خداوند متعال برایم طلب آمرزش و مغفرت نمایید. در طول این سال‌ها در کارم کوتاهی هایی از من سرزده که از شما می‌خواهم مدت ۳۰ روز (یک ماه) از مرخصی هایم را برای این کوتاهی ها پاک کنید.

وصیت‌نامه دست‌نوشته از ابراهیم صیادی؛ شهید مدافع امنیت +عکس

وصیت‌نامه دست‌نوشته از ابراهیم صیادی؛ شهید مدافع امنیت +عکس

وصیت‌نامه دست‌نوشته از ابراهیم صیادی؛ شهید مدافع امنیت +عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، حمله تروریستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرعباس
۲۳:۳۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
ابراهیم جوون دست ما هام بگی
Iran (Islamic Republic of)
حسین عبدلی
۱۹:۵۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
سلام علی ابراهیم
ابراهیم عزیز دلمان برایت تنگ می شود بزرگمرد زادگاهم آبروی وطنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
ابراهیم جان شهادت مبارک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
روح شهدا شاددددد