برداشتن گام های استوار با عبرت از گذشته

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند گفت : برای برداشتن گام های استوار درآینده باید از گذشته درس بگیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان گفت : امروزه وظیفه ما صبرواستقامات و ایستادگی و بصیرت و تبعیت از رهبر است وقطعا انتقام شهدا از گروهک های تکویری و تروریستی را خواهیم گرفت.

وی درباره بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب بعد از حضورمقتدرانه 22 بهمن افزود : وظیفه حرکت دراین زمینه و چله دوم انقلاب ترسیم نقشه انقلاب با استفاده از 7 تجربه گذشته بوده است و این تجارب رسالتی است که همه ما به ویژه جوانان از این به بعد برعهده داریم.

صادق احمدی افزود : عرصه علم و پژوهش ، معنویت واخلاق در خود و جامعه ، اقتصاد که نقطه قوت ومهم نفوذ ناپذیری است ، عدالت و مبارزه با فساد ، استقلال و آزادی که شامل آزادی ملی و اجتماعی است ، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی از جمله عرصه هایی است که برای تحقق و بهترشدن آن باید تلاش کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند بیان کرد : در هرجا که موفقیت وجود داشت جایی بود که مردم و مسیولین با همکاری یکدیگر به بهترین نحو عمل کردند و هرجاکه با شکست مواجه شدیم جایی بود که مردم و مسیولین از یکدیگر فاصله گرفتند.

صادق احمدی در پایان گفت : این بیانیه نقطه عطفی در انقلاب است و ما باید در مورد این بیانیه اندیشه کرده و راهکارهای عملیاتی را بیابیم و در سطح جامعه و جامعه هدف این فرامین را عملیاتی کنیم.

وی افزود : از ابتدای انقلاب اقدامات زیادی علیه نظام و ملت اسلامی بوده است که دربرابر این اقدامات مهم این است که ما چه عکس العملی داشته باشیم به مانند 8 سال دفاع مقدس که با صبرو استقامت و ایستادگی توانستیم به پیروزی دست یاببیم.

درطول حیات طیبه اسلام و 40 ساله انقلاب هرکجا که موفقیت و دستاوردی بوده سعی و تلاش دشمنان بر براندازی این نظام بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار