مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، از گشایش نهمین نمایشگاه سراسری فرش، صنایع چوبی و ملزومات خانه مدرن در ۱۵۰ غرفه در کرمانشاه خبر داد.

گشایش نهمین نمایشگاه سراسری فرش در کرمانشاه به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بنفشه امامی نیا  مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه  گفت:  نمایشگاه از امروز تا سوم اسفند در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد برگزار است و علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از آن بازدید کنند.

وی ادامه داد:غرفه‌های نمایشگاه به شرکت‌های مختلف در زمینه فرش، صنایع چوبی و لوستر واگذار شده، تولیدکنندگان همه داخلی هستند و فرش‌هایی از تبریز، اردکان یزد و قم در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در زمینه صنایع چوبی از همه تولیدکنندگان بازار یافت آباد برای حضور در نمایشگاه دعوت شده و تولیدکنندگان داخلی تهران نیز در این مکان شرکت دارند.

وی با بیان اینکه قیمت محصولات عرضه شده در این نمایشگاه معمولا کمتر از قیمت بازار است، اظهار داشت: برخی غرفه‌ها نیز از شرایط فروش ویژه برخوردار هستند.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه افزود: باتوجه به قرارگیری در روز‌های آخر سال، بازدید از این نمایشگاه برای افرادی که می‌خواهند تغییر دکوراسیون منزل دهند مناسب است.

انتهای  پیام/ز


نمایشگاه سراسری فرش، صنایع چوبی و ملزومات آغاز به کار کرد 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.