ونزوئلا مانع از ورود گروهی از نمایندگان پارلمان اروپا به این کشور شده و در توضیح این اقدام گفت سفر آن‌ها به این کشور همراه با «انگیزه توطئه» بوده است.

ونزوئلا مانع از ورود گروهی از نمایندگان پارلمان اروپا به این کشور شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، ونزوئلا روز یکشنبه مانع از ورود گروهی از نمایندگان پارلمان اروپا به این کشور شده و در توضیح این اقدام گفت سفر آن‌ها به این کشور همراه با «انگیزه توطئه» بوده است.

پارلمان اروپا ماه گذشته میلادی با پیوستن به موضع گروهی از کشور‌های اروپایی، خوآن گوایدو، رئیس مخالفان ونزوئلا را به عنوان رئیس‌جمهور موقت این کشور به رسمیت شناخت.

چهار نماینده پارلمان اروپا که از حزب میانه راست موسوم به حزب مردم هستند برای دیدار با گوایدو به ونزوئلا سفر کرده بودند.
یکی از این چهار نفر در پیامی ویدئویی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد گفت: «آن‌ها گذرنامه‌های ما را گرفتند و علت اخراج ما را به ما نگفتند.»

خوزه آریزا، وزیر خارجه ونزوئلا در پیامی در توئیتر نوشت چند روز پیش به این افراد توصیه شده بود اجازه نخواهند یافت وارد این کشور شوند.

وی گفت: «ونزوئلا به راست افراطی اروپا اجازه نمی‌دهد با یکی دیگر از اعمال بی شرمانه و مداخله جویانه خود مزاحم صلح و ثبات کشور شود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار