سرلشکر باقری گفت:تاکنون۲۰۰هزار نفر از سربازان موفق به گذراندن دوره مهارت آموزی شدندکه موجب تحول بزرگی در ایجاد اشتغال در کشور خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله سعیدی در دیدار سرلشکر باقری عهدنامه مالک اشتر را مورد توجه قرارداد و گفت:خظاب دو نامه امیرمومنان به مالک اشتر، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی نیز هستند که به معنای واقعی نیرو‌های ولایتند.

آیت الله سعیدی با اشاره به تحریم‌ها و تهدید‌های دشمن، پایداری مردم را خنثی کننده این گونه مسائل دانست و گفت:نیرو‌های مسلح که نقشی بنیادی در حفاظت از جمهوری اسلامی دارند در خنثی کردن این گونه تهدید‌ها به خوبی عمل کرده و باید آن را ادامه دهند.

وی بر ضرورت توجه بیشتر به نیرو‌های بسیجی هم تاکید کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند باید به این جوانان بسیجی، مومن، انقلابی و پای کار و ولایت‌مدار اهمیت ویژه‌ای داد.

سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز در این دیدار ضمن بیان گزارشی از وضعیت آمادگی نیرو‌های مسلح به مهارت آموزی سربازان در طول خدمت سربازی اشاره کرد و یادآورشد: تاکنون ۲۰۰هزار نفر از سربازان موفق به گذراندن دوره مهارت آموزی شدند که موجب تحول بزرگی در ایجاد اشتغال در کشور خواهد شد.

امام جمعه قم بر ضرورت هشدار دادن به پاکستان برای جلوگیری از وقوع جنایات تروریستی در جنوب شرق کشور تاکید کرد.

دیدار با حضرات آیات صافی‌گلپایگانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی و سبحانی از مراجع عظام تقلید و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور از دیگر برنامه‌های سفر امروز سرلشکر باقری به قم است.

این دیدار به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

درصورت بی توجهی پاکستان به مرزهای ایران جمهوری اسلامی از حق خود دفاع خواهد کرد

سردار باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به پاکستان هشدار داد در صورت ادامه بی توجهی به امنیت مرز‌های مشترک، جمهوری اسلامی بر اساس منشور ملل متحد دفاع از خود و انتقام از گروهک‌های تروریستی را پیگیری می‌کند.

وی از آغاز مذاکرات جدی با پاکستان در این هفته خبر داد و عنوان کرد: تماس‌های تلفنی با فرمانده هان نظامی پاکستان برقرار شده و از آن‌ها خواستیم توجه جدی به امنیت مرزی داشته باشند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اشاره به حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان گفت: با اشراف اطلاعاتی ما در دو ماه گذشته ۹۵ درصد عملیات‌های تروریستی آن‌ها خنثی شده است.

سردار باقری بیان کرد: ما به مذاکرات خود با پاکستان ادامه می‌دهیم، اما در صورتی که پاکستان توجهی به امنیت مرز‌ها نداشته باشد جمهوری اسلامی بر اساس منشور ملل متحد از حق خود دفاع خواهد کرد.

منبع خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/ح

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با آیت الله سعیدی دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار