آیین بزرگداشت یاد شهدای حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در این آیین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر، فرماندهان سپاه، دیگر مسئولان و قشر‌های مختلف مردم حضور داشتند.

حجت الاسلام یوسف جمالی امام جمعه موقت بوشهر در این آیین گفت: دشمن با توطئه‌های مختلف تلاش کرد مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را برگزار نکنند، اما حضور پرشور این ملت در ۲۲ بهمن همه نقشه‌های آنان را خنثی کرد.

وی بیان کرد: ترور ۲۷ نفر از بهترین مدافعان این آب و خاک بیانگر خوی ددمنشانه و اوج عصبانیت استکبار جهانی از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام جمالی تصریح کرد: ملت ایران عاشق و دلباخته ولایت هستند و در طول چهل سال گذشته در عرصه‌های مختلف تا پای جان پشتیبان ولایت بوده و ذره‌ای از اعتقادات خود عقب نشینی نمی‌کنند.

وی بیان کرد: در مقابل کسانی که مظلومانه در راه ولایت و وطن به شهادت رسیدند عده‌ای نیز از روی نفاق ادعا می‌کنند که باید زنجیره انتقام را قطع کنند.

۲۵ بهمن در حمله تروریستی انتحاری در جاده خاش–زاهدان به یک دستگاه اتوبوس حامل نیرو‌های سپاه پاسداران، ۲۷نفر از مدافعان مرز‌های میهن اسلامی شهید و جمعی دیگر از رزمندگان مجروح شدند.

انتهای پیام/ک

بزرگداشت یاد شهدای حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.