همکاری بنیاد مستضعفان برای توسعه چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری، خواستار توسعه همکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای محرومیت‎زدایی و توسعه این استان شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در نشست استاندار و نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در تهران، پیرامون توسعه همکاری و مساعدت این بنیاد برای محرومیت زدایی و توسعه این استان، رایزنی شد.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست، با قدردانی از اقدامات و سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در استان و همچنین تسهیلات ارائه شده از سوی این نهاد به کارآفرینان، خواستار مساعدت بیشتر بنیاد در محرومیت زدایی و توسعه استان شد.

وی، با اشاره به آمار بالای بیکاری در چهارمحال و بختیاری، توجه بنیاد مستضعفان به پروژه‌های کارآفرین در بخش‌های دامپروری، صنعتی و گردشگری استان را ضروری بیان کرد.

عباسی با اشاره به اجرای موفق طرح محرومیت زدایی و کارآفرینی بنیاد در منطقه قلعه گنج استان کرمان، آمادگی استان برای اجرای طرح‌های مشابه توسط بنیاد در یک یا چند منطقه محروم چهارمحال و بختیاری را اعلام نمود.

همچنین در پی تأکید استاندار بر حل مشکلات و جلوگیری از تعطیلی شرکت پاک پی شهرکرد، محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان هم دستورات لازم در این زمینه را به مدیران ذیربط صادر کرد.

انتهای پیام/ش

نشست استاندار و نمایندگان چهارمحال و بختیاری با رئیس بنیاد مستضعفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار