مسئول رویکرد تبلیغی، فرهنگی و هنری ستاد کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان گفت: عملی کردن مدیریت جهادی شهدا در مدیریت کشور و اداره آن موثر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بادسار مسئول رویکرد تبلیغی کنگره شهدا کرمان گفت: در ستاد کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان ۶ رویکرد خدماتی، اجتماعی و حمایتی؛ تبلیغی، فرهنگی و هنری؛ تربیتی آموزشی؛ علمی پژوهشی؛ یادواره و تجلیلی و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس دنبال می‌شود.

وی افزود: ۲۰ کمیته در راستای این رویکرد‌ها فعالیت می‌کنند و مسئولان اجرایی استان ریاست کمیته‌ها را به عهده دارند و در واقع تمام استان کرمان به نوعی درگیر برگزاری کنگره ۶۵۰۰ شهید شده است.

بادسار تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی کنگره توجه به قشر محروم بود که شهداء خودشان نیز به قشر محروم توجه داشتند و به عنوان نمونه شهیدی داریم که در طول ۱۰ روز مرخصی که از جبهه آمده بود با تهیه جهیزیه، دو عروسی را سامان داده است.

وی با اشاره به اینکه هم افزایی مد نظر ما بوده، افزود: در این راستا ۵۰۰ جهیزیه برای نیازمندان تامین شده است.

بادسار عنوان کرد: در رویکرد تبلیغی با ۱۰ کمیته سر و کار داریم و ۳۷ عنوان برنامه اصلی داریم که برنامه‌های رادیو و تلویزیونی، فعالیت‌های فضای مجازی، راه اندازی ۱۱۴ جلسه قرآن در مناطق محروم، برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و ... از جمله برنامه‌هایی است که در این حوزه می‌توان به آن اشاره کرد.

وی با اشاره به برپایی نمایش "ماهی در خاک" از ۲۸ بهمن ماه جاری تا ۶ اسفندماه در مصلی کرمان گفت: روز یکم اسفندماه یادواره شهدای روحانی استان کرمان توسط کرمانی‌ها در قم برگزار می‌شود.

مسئول رویکرد فرهنگی و هنری کنگره شهدای کرمان تصریح کرد: همچنین دوم اسفندماه جشنواره ابوذر و یادواره شهدای رسانه استان کرمان در محل مصلی امام علی علیه السلام کرمان و گردهمایی بزرگ دفاع مقدس روز چهارم اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به الگو‌های رفتاری شهداء و مشکلات کنونی جامعه بیان کرد: با رویکرد شهدا و عملی کردن مدیریت جهادی آن‌ها به خوبی می‌توان مسائل را اداره و آینده کشور را تامین کرد.

انتهای پیام/ی

یادواره شهدای روحانی استان کرمان توسط کرمانی‌ها در قم برگزار می‌شود

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.