فرماندار اردبیل گفت: با هدف حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در اردبیل برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل امروز در جلسه تنظیم بازار اردبیل افزود: بازارچه دستفروشان از ۱۲ الی ۲۹ اسفند ماه تحت نظارت مسئولان ذی ربط برای فروش کالا‌های شب عید فعالیت خواهد کرد.
وی اظهار داشت: ساماندهی این بازارچه هر سال در دستور کار قرار می‌گیرد و امسال هم تلاش می‌شود این بازارچه بصورت مطلوب برگزار و رضایت مردم جلب شود.
فرماندار اردبیل یکی دیگر از اهداف ساماندهی بازارچه دستفروشان را حمایت از تولیدکنندگان استانی و فروشندگان بومی دانست و گفت: برگزاری این بازارچه علاوه بر حمایت از دستفروشان منجر به رفاه حال شهروندان در عبور و مرور می‌شود.

زنجانی با بیان اینکه مردم نگران تامین میوه شب عید نباشند افزود: فرایند تنظیم بازار و کنترل قیمت محصولات اساسی و مورد نیاز مردم در عید نوروز با مشارکت و هماهنگی دستگاه‌های مسئول انجام شده و حساسیت خاصی در این موضوع وجود دارد.

وی اعلام کرد: میوه مورد نیاز مردم اردبیل برای شب عید خریداری شده و از ۲۵ اسفند ماه در سطح شهر و روستا‌ها توزیع می‌شود.

فرماندار اردبیل افزود: با هدف حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان نمایشگاه عرضه مستقیم کالا هر سال برگزار می‌شود و امسال هم این نمایشگاه از ۱۶ الی ۲۵ اسفند ماه در محل نمایشگاه دایمی اردبیل برگزار می‌شود.

زنجانی گفت:در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل: مواد غذایی و پروتینی، مرغ، تخم مرغ، شکر و برنج بر‌ای شهروندان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ع

توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند ماه در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.