به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مصدق مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدای سال ۹۷ تا ۲۹ بهمن تعداد ۳۲۳، ۶۴۸ مورد تماس با مرکز ارتباطات اورژانس انجام شده که تعداد ۳۵۰۷۹ مورد مربوط به مزاحمین تلفنی بوده و به عبارتی ۱۱ درصد تماسها را شامل میشود.
مصدق افزود: ماهانه بطور متوسط حدود ۳۲۰۰ مورد مزاحمت تلفنی در دیسپچینگ اورژانس ۱۱۵ کرمان ثبت میگردد.
وی گفت: این تماسها پیامدهای منفی متعددی دارد از جمله تضییع حقوق سایر شهروندان و فرسودگی کارکنان شیفت و هدر رفت امکانات را شامل می شود.
مصدق با هشدار به مزاحمین تلفنی ادامه داد ما برخی از این مزاحمین را شناسایی کردیم و از مراجع قضایی تقاضا می کنیم به پرونده شکایات ما خارج از نوبت رسیدگی کنند.
انتهای پیام/ی