سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز زیربنای رشد و ارتقاء امنیت شهرستان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا محمد رضایی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به اجرای طرح عملیاتی مشترک مناطق آلوده و جرم خیز در شهرستان جیرفت گفت: معتقدیم که طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز زیر بنای ارتقاء امنیت و بستر رشد و شکوفایی شهرستان در تمامی زمینه‌ها را فراهم می‌آورد.

وی افزود: در همین راستا این طرح هم زمان با شهرستان‌های جنوب و شرق استان با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث وجود اراذل و اوباش، متهمان تحت تعقیب، مواد مخدر سنتی و صنعتی، کشف اموال سرقتی، دستگیری سارقان و مقابله با قاچاقچیان سوخت به مدت ۲ روز در شهرستان جیرفت در حال اجرا می‌باشد.

سرهنگ محمد رضایی با اشاره به برخی از دستاورد‌های روز اول اجرای این طرح در شهرستان افزود: تاکنون ۸۸ نفر متهم تحت تعقیب مقامات قضایی دستگیر و همچنین ۲۴ نفر سارق دستگیر که منجر به کشف ۲۰ فقره سرقت شده است.

وی افزود: دستگیری ۲ نفر قاتل متواری و توقیف ۹۹ دستگاه خودرو متخلف و تحت تعقیب مقام قضایی از دیگر دستاورد‌های این طرح است.

محمدرضایی همچنین کشف ۲۴۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۱۰ نفر قاچاقچی و ۳۳ نفر خرده فروش مواد مخدر را از نتایج این طرح اعلام کرد.

وی همچنین به کشف ده هزار و ۸۲۲ پاکت انواع کالای قاچاق خارجی، دستگیری ۱۴ نفر قاچاقچی در این زمینه و کشف ۵ هزار لیتر فراورده‌های نفتی قاچاق از مرحله اجرای این طرح تاکنون اشاره کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت با تاکید بر استمرار طرح‌های پلیسی در سطح شهرستان جیرفت تصریح کرد: مشارکت مردم در ثبات امنیت نقش کلیدی دارد و هرچه پیوند بین مردم و پلیس قوی‌تر باشد امنیت حاصل از آن ملموس‌تر و پایدارتر است.
انتهای پیام /ی

دستگیری قاچاقچیان در عملیات پاکسازی جنوب کرمان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار