بازی تیم‌های فوتبال سردار بوکان و مقاومت تهران، با نتیجه ۳ بر ۱ به سود مقاومت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،دیدار تیم‌های سردار بوکان و مقاومت تهران از هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، با نتیجه ۳ بر ۱ به سود مقاومت به پایان رسید؛ تک گل سردار را موسی شهبازی به ثمر رساند.

اعتراض کادر فنی تیم سردار به داوری این بازی و اخراج مربی سردار از زمین و توقف بازی برای لحظاتی، از حواشی این بازی بود.

خبات آهنگری مدیر اجرایی تیم سردار بوکان در مورد این بازی به خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: علیرغم برپایی اردوی آماده سازی تیم سردار قبل از این بازی و آمادگی بازیکنان، با بد شانسی بازی را به تیم میزبان واگذار کردیم که امیدوارم در بازی‌های آتی را آن را جبران کنیم.

این بازی در ورزشگاه عطر سیب تهران برگزار گردید؛ با این نتیجه همچنان سردار بوکان با ۲۰ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

در این بازی محمد فرامرزی، امین هاشمی، محمد ملایی، شهریار شیروند، محمدرضا حقانی، سامان نورمحمدی، مصطفی کریمی، حسین حمیدی، علیرضا صبوری، امین انصاری و موسی شهبازی برای تیم فوتبال سردار بوکان و همچین محمدرضا کرمی، مهدی رستمی، حمید محمدی، حمزه خضیراوی، نصرالله درفشی، امیر ابراهیم بیگی -، محمد بیرانوند، رضا توکلی، علیرضا قاسمی، میثم آقابابایی - ایمان شیرازی برای تیم مقاومت تهران به میدان رفتند.

تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می‌کند و در گروه الف. این رقابت‌ها با تیم‌های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
 
انتهای پیام/م
 

باخت سردار بوکان مقابل مقاومت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.