شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد با انتشار پستی در شب تولد این شهید بزرگوار از فراق همسرش ابراز دلتنگی کرد.

دلتنگانه های همسر شهید هسته ای در شب تولدش+تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید داریوش رضایی نژاد یکی از شهدای هسته‌ای کشور است که در اول مرداد ۱۳۹۰ توسط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد)، در مقابل چشمان یگانه دخترش آرمیتا به شهادت رسید.

این دانشمند هسته‌ای با وجود نبوغ ذاتی در امور کارگاهی و آزمایشگاهی که از ویژگی‌های تمامی نوابغ و مخترعان است، در تحصیل، پذیرش و اجرای آکادمیک نیز بسیار منظم و کوشا بود. ایشان ضمن فراگیری و کسب تجربه در رشته خود، در زمینه استفاده از رایانه و علوم کامپیوتری توانایی فراوانی داشت و نبوغ و تلاش خود را در مسیر خدمت به وطن خویش قرار داد.

در شب تولد شهید رضایی نژاد، شهره پیرانی همسر این شهید گرانقدر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از فراق همسرش ابراز دلتنگی کرد و تولدش را تبریک گفت.

شهره پیرانی در اینستاگرام نوشت:

بهمن ماه تنها وجه اشتراکمان نبود! دلم تنگ است برای گپ زدن‌های طولانی مان! برای حرف‌هایی که متقابل درک شان میکردیم. برای نخندیدن هایت، برای اینکه دوربین را دستم بگیرم بگویم داریوش بخند! به زور لبخندی از تو بدزدم. دلم تنگ شده برای خیابان‌های بارانی بدون چتر گز کردن مان!
تولدت مبارک داریوشم!
شب تولد داریوش است. همیشه صادقانه اعتراف میکرد هدیه گرفتن را دوست دارد، هدیه شادش میکرد! لطفا در شب تولدش نثار روحش صلوات و فاتحه هدیه کنید.
پ. ن: عکاس من نبودم. کنار دستش نشسته بودم. اگر روبرویش دوربین به دست بودم حتما میخنداندمش بعد دکمه ثبت عکس را میزدمش!

دلتنگانه های همسر شهید هسته ای در شب تولدش+تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
روحش شاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
سرکار خانم پیرانی الگوی همسران شهید که همچنان با عشق همسر شهیدش و محبت به فرزندش روزگار می گذراند انشاءاله که هموراه شاد و سلامت باشد این بانوی با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
خوش به حال شهید