استاندار مرکزی تجهیز، تعمیر و نوسازی مدارس را در گرو توجه ویژه مردم و خیرین دانست.

تجهیز، تعمیر و نوسازی مدارس در گرو توجه ویژه مردم و خیرینبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،سید علی آقازاده استاندار مرکزی در آخرین جلسه امسال شورای آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: برای توسعه پیشرفت تجهیز تعمیر و نوسازی مدارس باید همه به ویژه مردم و خیرین کمک کنند، اگر نقش کمکی این دو قشر نبود هیچگاه آموزش و پرورش کارنامه درخشانی نداشت.

آقازاده افزود: اعتبارات برای فضا‌های آموزش و پرورش کافی نیست و امیدواریم با رایزنی برای احداث تعمیر و تجهیز مدارس بتوانیم اعتبارات خوبی از استان و مرکز کشور جذب کنیم.

وی در این نشست همچنین از سفر وزیر راه و شهرسازی به اراک در روز پنجشنبه خبر داد.

فزایش اعتبارات آموزش و پرورش استان مرکزی

رقیه یادگاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی هم از افزایش اعتبارات با همه تنگنا‌های اقتصادی در شورای آموزش و پرورش این استان خبر داد و افزود: فرماندارن در شهرستان‌ها همت و دقت کنند تا توزیع اعتبارات به درستی انجام شود و اعتبارات ویژه برای تجهیز و تعمیر مدارس در نظر بگیرند.

فولادوند مدیر آموزش و پرورش استان مرکزی هم از تشکیل ستاد بزرگداشت مقام معلم، احداث فضای آموزشی در کوی کوثر با قیمت بنیاد مسکن استان و افزایش اعتبارات در جهت توسعه تجهیز و تعمیر مدارس و اجرای طرح حمایت از دانش آموزان نیازمند به توجه پایه اول ابتدایی را از مسئولان استان به ویژه استاندار به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش خواستار شد.

۲ هزار و ۱۰۷ فضای آموزشی در اختیار ۲۴۰ هزار دانش‌آموز استان مرکزی است که عمده این فضا‌ها نیازمند تعمیر و تجهیز می‌باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.